۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۷:۲۴

به مناسبت دهه فجر؛

۴۹پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان کهگیلویه افتتاح و کلنگ زنی شد

۴۹پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان کهگیلویه افتتاح و کلنگ زنی شد

دهدشت - به مناسبت دهه فجر ۴۹طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان کهگیلویه با حضور استاندار کهگیلویه وبویراحمد و نماینده شهرستان ومسئولان استانی افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار کهگیلویه و بویراحمد بعدازظهر  شنبه در حاشیه افتتاح این طرحها به خبرنگاران گفت: از مجموع ۴۹ پروژه در این شهرستان، تعداد ۳۸ پروژه عمرانی در این شهرستان افتتاح و هشت پروژه نیز کلنگ زنی شد.

سید موسی خادمی اعتبار کل پروژه ها و طرح های افتتاحی و کلنگ زنی در این شهرستان را ۸۱۸ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: اعتبار پروژه های افتتاحی عمرانی  در این شهرستان ۱۳۳ میلیارد ریال و اعتبار طرحهای کلنگ زنی شده عمرانی در این شهرستان نیز ۲۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی  با بیان اینکه پروژه ساختمان امور مالیاتی شهرستان کهگیلویه یکی از پروژه های افتتاحی است، اظهار داشت: این ساختمان در دو طبقه با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

خادمی افزود: زیربنای این ساختمان که در دوطبقه ساخته شده، یکهزار و ۲۵۰ متر مربع است که هزینه ساخت آن از محل اعتبارات متمرکز سازمان امور مالیاتی تامین شده است.

وی تعداد پروژه های اقتصادی افتتاح شده شهرستان را پنج پروژه عنوان کرد و اظهار داشت: این پروژه ها  با اعتباری بالغ بر ۶۶۱ میلیارد ریال به بهره برداری رسید که اشتغالزایی ۱۳۵ نفر را به دنبال دارد.

استاندار با بیان اینکه هنرستان ۱۷ شهریور از دیگر پروژه های  افتتاحی در شهرستان کهگیلویه است، گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان از محل اعتبارات تخریب و مقام سازی مدارس اجرا شده است.

خادمی افزود: همچنین در این شهرستان طرح مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ ای روستای "چنگلوا" با اعتبار هفت میلیارد ریال و طرح پروار‌بندی ۵۰۰ رأسی گاو در روستای"دلی ‌پیر محمود" نیز افتتاح و به بهره برداری رسید.

کد خبر 3043417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha