۲۸ بهمن ۱۳۹۴، ۸:۵۵

معاون استاندار قم:

فضای مجازی رصد می‌شود/ برخورد با بد اخلاقی‌های انتخاباتی

فضای مجازی رصد می‌شود/ برخورد با بد اخلاقی‌های انتخاباتی

قم - معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با بیان اینکه به فضای مجازی می‌توان هم به عنوان فرصت و هم به عنوان تهدید نگاه کرد، گفت: تهدیدها به صورت کامل در فضای مجازی رصد می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد جمالی در نشستی که شامگاه سه‌شنبه با حضور استاندار و دبیران احزاب قم برگزار شد با اشاره به اینکه ایراد و اشکالاتی در قانون انتخابات وجود دارد که باید اصلاح شود، با مثالی در این زمینه بیان کرد: هنگامی که مبحث تحصیلات فوق لیسانس را مطرح کردند به نظر من به جای این مطلب بر روی این مسئله تأکید شود که افرادی وارد مجلس شوند که وزنه باشند نه اینکه افرادی باشند که مدرک را دارا بوده اما وزن لازم را ندارند.

معاون استاندار قم با تأکید بر این مطلب که نماینده باید شرایط خاصی را داشته باشد، داشتن تفکر ملی، پرهیز از تفکر جزیره‌ای را از شرایط نمایندگی عنوان کرد.

وی در ادامه بر عقلانیت اشاره و با تأکید بر اینکه عقلانیت موجب نجات است، گفت: با وجود شرایط نامساوی مردم معجزه‌ای را ایجاد کرده و با رأی خود شرایط مساوی را ایجاد می‌کنند.

جمالی برخورد با بد اخلاقی‌های انتخاباتی را مورد اشاره قرار داد و گفت: مسئله فضای مجازی هیچ وقت به گستردگی امروز نبوده که به این مسئله می‌توان هم به عنوان فرصت و هم به عنوان تهدید نگاه کرد.

وی بر رصد تهدید‌ها درفضای مجازی تأکید و بر این نکته اشاره داشت که علاوه بر استقبال از پیشنهادات مسائلی را نیز که اطلاع رسانی شود دنبال خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به اینکه احزاب متولی حضور حداکثری مردم در انتخابات و ایجاد شور و نشاط در این زمینه هستند، ادامه داد: امیدواریم همان گونه که جنس حضور مردم در انتخابات مانند حضور آنان در پیروی انقلاب، دفاع مقدس و جنگ تحمیلی است، شاهد حضور گسترده مردم در انتخابات هفتم اسفندماه باشیم.

کد خبر 3558894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha