۷ اسفند ۱۳۹۴، ۱۴:۲۶

در گفتگو با مهر عنوان شد:

امنیت کامل در امر برگزاری انتخابات در کردستان/۲۴ هزار عوامل اجرای

امنیت کامل در امر برگزاری انتخابات در کردستان/۲۴ هزار عوامل اجرای

سنندج - دبیر کمیته امنیت ستاد انتخابات استان کردستان گفت: با همکاری تمامی نهادهای نظامی و انتظامی خوشبختانه انتخابات کردستان در امنیت کامل در حال برگزاری است.

محمد شفیعی در گفتگو با خبرنگار مهر مستقر ستاد انتخابات استان کردستان گفت: خوشبختانه در حال حاضر روند برگزاری انتخابات در استان کردستان با امنیت کامل بدر حال برگزاری است.

وی ادامه داد: با شکل گیری ستاد انتخابات در استان کردستان، مسائل امنیتی نیز در قالب کمیته ای متشکل از نهادهای امنیتی، اطلاعاتی، نظامی و انتظامی شکل گرفته است و تمامی مسائل مربوط در قالب این کمیته مدیریت و ساماندهی می شود.

مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان عنوان کرد: در مجموع ۲۴ هزار نفر از عوامل اجرایی، امنیتی، نظامی و انتظامی، بازرسی و نظارتی در امر برگزاری انتخابات هفتم اسفندماه در استان کردستان درگیر انتخابات هستند.

وی یادآور شد: بر اساس گزارش های رسیده به ستاد انتخابات استان کردستان، امنیت کامل در شعبه های اخذ رای حاکم است و تمامی مسائل امنیتی در این حوزه تا پایان شمارش آراء به صورت کامل رصد می شود.

شفیعی با اشاره به اهمیت حضور و مشارکت مردم در امر انتخابات اظهار داشت: بدون شک یکی از دستاوردهای اصلی حضور مردم در انتخاباتی جدای از اقتدار ملی باعث نهادینه شدن امنیت پایدار می شود و به همین دلیل انتظار می رود که مردم کردستان نیز همگام با مردم سایر نقاط کشور حضوری پرشور در انتخابات امروز داشته باشند.

وی در پایان گفت: خوشبختانه در حال حاضر شعبه های اخذ رای در استان کردستان مملو از جمعیت زیادی است و این جمعیت نشان می دهد که در این دوره میزان مشارکت مردم با افزایش قابل توجهی مواجه خواهد شد.
 

کد خبر 3566464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha