۱۰ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۳۹

رییس اداره تعاون اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی:

خراسان شمالی آماده اسکان مسافران نوروزی است

خراسان شمالی آماده اسکان مسافران نوروزی است

بجنورد - رییس اداره تعاون اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی، از آمادگی این استان برای اسکان مسافران نوروزی خبرداد.

احمد آذری در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: این اداره در راستای تکریم و ایجاد رفاه نسبی برای اسکان فرهنگیان و مسافران در ایام تعطیلات نوروز ۹۵، یک هزارو ۵۲۰ کلاس را در قالب ۱۸۵ مدرسه آماده کرده است.

وی با بیان اینکه وضعیت امکانات و کیفیت ارائه خدمات در مدارس این استان به سه گروه الف، ب و ج طبقه بندی شده است، اظهار کرد: این مدارس درهفت پایگاه درشهرهای بجنورد، اسفراین، جاجرم، مانه سملقان، شیروان، گرمه و جاجرم آماده‌اند تا مسافران نوروزی را در ایام تعطیلات نوروزی اسکان دهند.

آذری همچنین افزود: علاوه بر این تعداد مدارس ۲۰ سوئیت خانه معلم نیز پذیرای فرهنگیان درایام نوروز خواهد بود.

رییس اداره تعاون اداره کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه امکان رزو اینترنتی از روز گذشته نهم اسفندماه آغاز شده و تا ۲۵ اسفند جاری ادامه خواهد داشت، گفت: تمامی مسافرینی که قصد مسافرت در ایام نوروز را دارند با مراجعه به سایت اداره کل آموزش و پرورش استان، محل اقامت خود را به صورت اینترنتی رزو کنند.

وی با اشاره به اینکه پذیرش مسافران از ۲۸ اسفند آغاز و تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: همچنین علاوه بر مدارس اسکان، هفت مدرسه نیز در نزدیکی بیمارستان‌ها برای اسکان احتمالی حادثه دیدگان در نظر گرفته شده است.

به گفته آذری در ایام تعطیلات نوروز ۹۴، ۳۰ هزارو ۸۴۰ مسافر در مدارس خراسان شمالی اسکان یافتند.

وی گفت: در تعطیلات نوروز هفت مرکز ستاد اسکان آموزش و پرورش با ۲۶۳ نفر عوامل نیروی اجرایی برای اقامت مسافران، به صورت شبانه روزی در خدمت زائران و مسافران نوروزی خواهند بود.

به گزارش خبرنگار مهر، خراسان شمالی با داشتن تفرجگاه‌ها، جاذبه‌های طبیعی و آثار تاریخی و باستانی در شمال کشور، همه ساله پذیرای میلیون‌ها مسافر، گردشگر و زائر حرم آستان قدس رضوی است.

کد خبر 3569279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha