در ادامه جنایت های رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان رخ داد؛

بستن دفتر شبکه «فلسطین الیوم» توسط صهیونیست ها/ بازداشت مدیر شبکه

بستن دفتر شبکه «فلسطین الیوم» توسط صهیونیست ها/ بازداشت مدیر شبکه

نظامیان رژیم صهیونیستی با حمله به دفتر شبکه فلسطین الیوم، ضمن بستن آن علاوه بر مدیر، اعضای این شبکه را نیز بازداشت کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، نظامیان صهیونیست با حمله به دفتر شبکه «فلسطین الیوم» واقع در کرانه باختری اقدام به بستن آن کردند و سپس به منزل «فاروق علیات» مدیر این شبکه در منطقه بیرزیت یورش برده و وی را دستگیر کردند.

بر اساس این گزارش نظامیان صهیونیست با تجهزیات و ادوات نظامی پیشرفته به همراه جرثقیل به این دفتر حمله برده و وسائل موجود در دفتر را نیز ضبط کردند. همچنین ۲ نفر از اعضاء این شبکه که در محل کار خود حضور داشتند نیز از سوی صهیونیست ها بازداشت شدند.

در همین راستا انجمن روزنامه نگاران فلسطینی نیز با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت این اقدام صهیونیست ها، آن را ادامه سلسله جنایت های این رژیم در حق رسانه ها و روزنامه نگاران فلسطینی و نشانگر ضعف و شکست صهیونیست ها عنوان کرد.

در این بیانیه همچنین از اتحادیه روزنامه نگاران عرب زبان و جهان خواسته شده که به وظیفه خود در برابر این گونه جنایات عمل کنند و ضمن محکومیت آن، برای توقف این گونه اقدامات نیز به ژیم صهیونیستی فشار وارد کنند.

در بخش دیگری از این بیانیه، انجمن روزنامه نگاران فلسطین اعلام کرده که تمامی امکانات خود را در اختیار کارکنان شبکه فلسطین الیوم قرار می دهد تا به کار خود ادامه دهند و از همه روزنامه نگاران فلسطین نیز خواسته که با واکنش نشان دادن به این جنایات رژیم صهیونیستی، خدمات بیشتری به مردم خود ارائه دهند.

شایان ذکر است طی روزهای اخیر جوانان فلسطینی عملیات های شهادت طلبانه خود در سرزمین های اشغالی را افزایش داده اند و در همین راستا یک جوان فلسطینی روز سه شنبه در پی انجام عملیات استشهادی در «یافا» که به کشته شدن یک نفر و زخمی شدن ۱۰ صهیونیست دیگر منجر گردید به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی به شهادت رسید.  به دنبال این اقدامات اعضای کابینه رژیم صهیونیستی سلسله تدابیر مختلفی را علیه شهروندان فلسطینی اتخاذ کردند.

کد خبر 3577902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha