۲۹ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۵۱

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان:

اسکان ۷۰۰۰ مسافر نوروزی در ستادهای خدمات سفر آموزش و پرورش لرستان

اسکان ۷۰۰۰ مسافر نوروزی در ستادهای خدمات سفر آموزش و پرورش لرستان

خرم آباد - مدیرکل آموزش و پرورش لرستان از اسکان هفت هزار مسافر نوروزی در ستادهای خدمات سفر این نهاد خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، گودرز کریمی فر ظهر شنبه در حاشیه بازدید از مراکز اسکان شهرستان خرم آباد اظهار داشت: طی دو روز نخست تعطیلات نوروزی هفت هزار و ۴۴ مسافر در قالب دو هزار و ۲۱۹خانوار در پایگاههای ستاد اجرایی خدمات سفر آموزش و پرورش لرستان پذیرش و اسکان داده شدند.

وی افزود: از این تعداد مسافر  پنج هزارو ۲۱۰ مسافر در قالب یک هزار و ۸۵۵ خانوار مربوط به پذیرش روز ۲۸ اسفند ماه بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان استقبال از مهمانان نوروزی را طی دو روز اخیر مناسب دانست و گفت: خوشبختانه مسافران نوروزی در کمترین زمان ممکن پذیرش شده اند.

کریمی فر بیان داشت: آموزش و پرورش لرستان تمام ظرفیت خود را برای تامین رفاه نسبی مسافران نوروزی به کار خواهد گرفت تا این مهمانان با آرامش و به دور از هرگونه دغدغه تعطیلات نوروزی خود را در لرستان سپری کنند.

وی به وجود ظرفیت های گردشگری بی نظیر در لرستان اشاره کرد و گفت: لرستان دارای قلعه های تاریخی، آبشارهای خروشان و مناظر بکر و طبیعی است و یکی از کم نظیر ترین استان های کشور از نظر تاریخی و گردشگری محسوب می شود بطوریکه در ایام نوروز شاهد تبلور چهار فصل سال در این استان هستیم.

کریمی فر با بیان اینکه در ایام نوروز کارشناسانی بصورت محسوس و نامحسوس از آموزشگاههای مجری اسکان و مراکز رفاهی در نظر گرفته شده برای مهمانان نوروزی بازدید خواهند کرد، افزود: در دو روز نخست تعطیلات خوشبختانه وضعیت عملکرد مجریان اسکان مطلوب بوده و مورد خاصی از نارضایتی مسافران مشاهده نشده است.

کد خبر 3583092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha