۲۱ فروردین ۱۳۹۵، ۱۴:۳۵

رئيس پليس فرودگاه بین المللی کرمانشاه خبر داد:

کشف پرده سلطنتی حاوی محموله ترياک توسط پليس فرودگاه کرمانشاه

کشف پرده سلطنتی حاوی محموله ترياک توسط پليس فرودگاه کرمانشاه

کرمانشاه- رئيس پليس فرودگاه کرمانشاه گفت: از محتويات چمدان مسافری که قصد عزيمت به استانبول داشته است مقدار ۲۰۰ گرم شيره ترياک کشف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پايگاه خبری پليس، سرهنگ مهدی رستمی اظهار داشت: در راستای امر مبارزه با مواد مخدر و دستورات صادره از سلسله مراتب فرماندهی پليس فرودگاه‌های کشور، به منظور پيشگيری و جلوگيری از حمل و انتقال مواد مخدر به خارج از کشور خصوصا کشورهای اروپايی، اقدامات مراقبتی و کنترلی تشديد يافته است.

وی افزود: پرسنل پليس فرودگاه کرمانشاه مستقر در گيت بازرسی ترمينال پروازهاي خارجي حين چک و کنترل بار همراه و غير همراه مسافرين به مقصد استانبول به محتويات چمدان يکی از مسافرين مشکوک شدند.

رئيس پليس فرودگاه کرمانشاه تصريح کرد: ماموران با دقت و تيز هوشی متوجه شدند که پرده پارچه‌ای داخل چمدان وی حاوی جاسازی است.

رستمی گفت: پس از شکافتن پرده سلطنتی مشخص شد مقدار ۲۰۰ گرم مواد مخدر از نوع شيره ترياک در ورق کاربن پيچيده شده و به طرز بسيار ماهرانه‌ای داخل درز پرده جاسازی شده است.

اين مقام انتظامی عنوان کرد: پس از کشف و ضبط محموله، پرونده مقدماتی تشکيل و متهم به همراه مواد مکشوفه جهت سير مراحل قانونی به مراجع قضايی معرفی شد.

کد خبر 3593991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha