۱ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۸:۳۹

«محمد عبدالسلام»:

ارتش و نیروهای مردمی یمن در صورت تداوم دشمنی پاسخ لازم را می‌دهند

ارتش و نیروهای مردمی یمن در صورت تداوم دشمنی پاسخ لازم را می‌دهند

«محمد عبدالسلام» سخنگوی رسمی جنبش انصارالله پیش از ترک صنعاء برای شرکت در مذاکرات صلح یمن در کویت به ارتش و کمیته های مردمی تأکید کرد که در صورت ادامه تجاوزها، پاسخ آن را بدهند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، هیأت مذاکره کننده انصارالله به منظور شرکت در مذاکرات صلح یمن امروز صنعاء را به قصد مسقط پایتخت عمان ترک کردند.

بر اساس این گزارش این هیأت قرار است از مسقط به سمت شهر الکویت پایتخت کشور کویت سفر کند تا در مذاکرات صلح با هیأت سعودی شرکت کند.

در همین راستا «محمد عبدالسلام» سخنگوی رسمی جنبش انصار الله پیش از ترک صنعاء طی سخنانی اظهار داشت: ما از ارتش و کمیته های مردمی درخواست می کنیم که هوشیار باشند و در صورت ادامه تجاوز به آن پاسخ دهند.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: ما به دشمنانمان اعتماد نداریم و موضع گیری مناسب در قبال تجاوز به آنچه بدان متعهد شدند را حق خود می دانیم.

پیش از این جنبش «أنصارالله» و حزب «کنگره ملی» یمن پس از دریافت نامه سازمان ملل متحد در خصوص برخی مسائل موافقت خود با حضور در مذاکرات صلح کویت را اعلام کردند.

گفتنی است، مذاکرات صلح کویت قرار بود در اوایل هفته جاری میان طرف های یمنی برگزار شود که جنبش أنصارالله و حزب کنگره ملی یمن به دلیل تداوم نقض آتش بس توسط رژیم سعودی از عزیمت به کویت خودداری کردند.

کد خبر 3604223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha