۵ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۹:۰۲

۲۰ درصد تابلو های غیر مجاز سطح شهر مشهد جمع آوری شد

۲۰ درصد تابلو های غیر مجاز سطح شهر مشهد جمع آوری شد

مشهد- مدیرعامل سازمان میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد از جمع آوری ۲۰ درصد تابلو های غیر مجازدر ۱۳ محور سطح شهر مشهد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر احمد محبی اظهار کرد: در سال جدید ساماندهی تابلوهای غیر مجاز در ۱۳ محور سطح شهر با مصوبه شورای اسلامی شهردر دستور کار قرار گرفت که تا کنون ۲۰ درصد از این طرح با جمع آوری  یک هزار و ۲۰۰ متر مربع تابلوی غیرمجاز در بولوار های امامت و صیاد شیرازی انجام پذیرفته است.

وی از جمع آوری بیش از ۷۰ درصد تابلوهای منصوبه در دو محور صیاد شیرازی و امامت توسط شهروندان خبر داد و گفت: سال گذشته تابلوهای منصوبه در محورهای بولوار وکیل‌آباد تا انتهای خیابان نخریسی، پایانه مسافربری امام رضا(ع) تا حرم مطهر رضوی، چهارراه ابوطالب تا میدان شهدا، انتهای بولوار مصلی و همچنین محور میدان ۱۵ خرداد تا فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد ساماندهی و موارد غیر مجاز جمع آوری شده است.

وی ادامه داد: طبق مصوبات شورای اسلامی شهر مشهد  ارتفاع تابلوی شناسایی سردر واحدهایی که ارتفاع از کف معبر تا بام ۳ متر است برابر یک متر و ۴۰ سانتی متر و در خصوص واحدهایی با ارتفاع بیش از سه متر حداکثر برابر دو متر و طول آن نیز برابر عرض واحد صنفی مجاز است.

 محبی در خاتمه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نصب تابلوی شناسایی در مغازه های یک طبقه نباید بالاتر از بام مغازه قرار گیرد و در ساختمان های بیش از ۲ طبقه نیز نباید مزاحم نما و پنجره فوقانی شود افزود:  در صورت عدم رعایت ضوابط فوق و نیز عدم اصلاح تابلو، شهرداری ظرف مدت ۱۰ روز پس از صدور اخطاریه اقدام به جمع آوری و جریمه مالک خواهد کرد.

 

 

کد خبر 3606146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha