۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۴:۵۲

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی:

۲۶ گردان در رزمایش بیت‌المقدس خراسان‌شمالی شرکت کردند

۲۶ گردان در رزمایش بیت‌المقدس خراسان‌شمالی شرکت کردند

بجنورد- فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: رزمایش بیت‌المقدس در شهرستان‌های خراسان شمالی با حضور ۲۶ گردان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سپاه جوادالائمه خراسان شمالی، سردار سید حسن مرتضوی اظهار داشت: این رزمایش از روز گذشته با حضور ۲۵ گردان از زبده‌ترین نیروهای گردان‌های بیت‌المقدس و یک گردان کوثر و به‌صورت همزمان در شهرستان‌های بجنورد، شیروان، اسفراین، مانه و سملقان، فاروج، جاجرم، گرمه و راز و جرگلان در حال برگزاری است.

سردارمرتضوی تصریح کرد: رزمایش الی بیت‌المقدس در بجنورد، مرکز خراسان شمالی در منطقه عمومی علی‌آباد در حال اجرا است.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی نوع تاکتیک‌های انتخاب‌شده در این رزمایش را متناسب با تهدیدهای سرزمینی مناطقی که رزمایش در آنجا برگزار می‌شود، عنوان کرد.

سردار مرتضوی تصریح کرد: بر این اساس رزمایش الی‌بیت‌المقدس در سه حوزه تهدیدات دفاعی، سرزمینی و امنیتی و همچنین عملیات امداد و نجات تعریف‌شده و تاکتیک‌های مختلف متناسب با سه حوزه مشخص‌شده است.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی انسجام‌بخشی بیشتر به بنیه رزم بسیج، شکل‌گیری و انسجام گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر و ارزیابی آموزش‌های ارائه‌شده در طول سال مطابق با تهدیدهای سرزمینی، و ایجاد روحیه امید و نشاط در بین بسیجیان را از اهداف این رزمایش برشمرد.

سردار مرتضوی بسترسازی برای توسعه گردان‌های بیت‌المقدس در سال ۹۵ را از دیگر اهداف برگزاری این رزمایش عنوان کرد و گفت: برنامه‌ریزی‌شده تا در سال ۹۵، ۱۲ گردان بیت‌المقدس را کلید بزنیم.

وی افزود: به‌منظور ایجاد ارتباط منطقی این گردان‌ها با گردان‌های امام حسین (ع) و استفاده از ظرفیت و تجربه آنان، گروه‌های نظارتی از گردان‌های امام حسین (ع) به مناطق مختلف برگزاری رزمایش در سراسر استان اعزام می‌شود.

کد خبر 3611808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha