۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۱۹

در یک اجرای خیریه

«به مناسبت ورود اشکان» به تماشاخانه باران بروید

«به مناسبت ورود اشکان» به تماشاخانه باران بروید

نمایشنامه «به مناسبت ورود اشکان» نوشته پوریا کاکاوند و کارگردانی شادی شاه علی در حمایت از انجمن خیریه اوتیسم ایران در تماشاخانه باران خوانش می شود.

شادی شاه علی کارگردان نمایشنامه خوانی «به مناسبت ورود اشکان» درباره این خوانش به خبرنگار مهر گفت: قرار است نمایشنامه «به مناسبت ورود اشکان» نوشته پوریا کاکاوند را برای حمایت از انجمن خیریه اوتیسم ایران نمایشنامه خوانی کنیم و تمام عواید این اجرا قرار است به این انجمن تعلق بگیرد. از آنجا که این نمایشنامه به تازگی منتشر شده و من نیز قبلا اجرای خوب خودِ پوریا کاکاوند را دیده بودم تصمیم گرفتم آن را برای خوانش انتخاب کنم.

وی ادامه داد: این نمایشنامه خوانی شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ساعت ۲۰:۳۰ در تماشاخانه باران برگزار می شود. از آنجا که استقبال از فروش بلیت این برنامه خیلی زیاد بوده امکان دارد هفته آینده نیز یک اجرای دیگر در تماشاخانه باران داشته باشیم که البته زمان دقیق آن بعدا اطلاع رسانی خواهد شد.

شاه علی درباره ترکیب خوانش‌گران این نمایشنامه خوانی بیان کرد: گروه بازیگران این نمایشنامه خوانی به ترتیب خوانش ناهید مسلمی، کاوه خداشناس، هانیه هاشمی، شیوا ابراهیمی، پوریا رحیمی سام، عبدالله روا، سارا رسول زاده، مسعود کرامتی و خودم هستند. خوشبختانه از آنجا که این نمایشنامه خوانی یک اجرای خیریه خواهد بود بازیگران نیز از آن استقبال کردند و پذیرفتند که در کنار ما باشند.

وی در پایان صحبت هایش متذکر شد: این نمایش با حمایت معاونت فرهنگی هنری دانشگاه علامه برگزار می شود و زمانی که مسئولان دانشگاه متوجه  شدند این اجرا به صورت خیریه خواهد بود از ما حمایت کردند و در این قدم خیر سهیم شدند.

 

کد خبر 3617257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha