۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۰۷

گروه «دال» به «گذر اردیبهشت» رسید/ رونمایی از اولین آلبوم

گروه «دال» به «گذر اردیبهشت» رسید/ رونمایی از اولین آلبوم

اولین آلبوم گروه موسیقی «دال» با عنوان «گذر اردیبهشت» جمعه ۲۴ اردیبهشت ماه توسط موسسه نشر و پخش جوان در فروشگاه شهر کتاب «ابن سینا» رونمایی می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، گروه موسیقی «دال» که این روزها در سومین هفته موسیقی تلفیقی تهران حضور دارد ساعت ۱۵ روز جمعه ۲۴ اردیبهشت ماه از اولین آلبوم رسمی خود با عنوان «گذر اردیبهشت» در شهر کتاب ابن سینا رونمایی خواهد کرد.

اعضای گروه موسیقی «دال» متشکل از امین هدایتی خواننده، غزل مهدوی ترانه سرا، میلاد سعدی و یزدان بهمنی سازهای کوبه ای، شایان شکرآبی پیانیست، آرش سرانی آذر بالابان و دودوک، مهرداد عالمی ویولن سل و آرین کشیشی گیتار باس به همراه نوازنده های مهمان در جشن رونمایی حضور خواهند داشت.

شایان شکرآبی آهنگساز و پیانیست گروه «دال» درباره جزییات آلبوم بیان کرد: آلبوم «گذر ارديبهشت» كه توسط نشر و پخش جوان منتشر می‌شود، حاصل دو سال تلاش سخت و ريزبينانه تك تكِ اعضاى گروه براى توليد اثرى مستقل و در خورِ سطح و سليقه مخاطبان جامعه امروز است.

وی ادامه داد: ما تلاش کردیم در ساخت و توليد اين آلبوم در كنار دورى از تكرار و رعايت تنوع، انسجام درونى آن چه در فرم و چه در محتوا حفظ شود؛ كمااينكه در تمام ترانه‌ها، اين نگرش منسجم كه مبنى بر اميد و شور زندگى است به وضوح ديده می‌شود. حتى گرافيك و هويت بصرى آلبوم دال و همينطور انتخاب نام «گذر ارديبهشت» هم منطبق بر همين جريان فكرى بوده است. میکس و مسترینگ این آلبوم نیز با رویکردی خاص و به صورت آنالوگ و روی ریل انجام شده که موجب صدای گرمتر و آرامتر می‌شود که امیدواریم مورد پسند مخاطبان جدی موسیقی نیز قرار گیرد.

کد خبر 3654701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha