۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۳:۰۳

در حاشیه سی و سومین دوره مسابقات قرآن کریم؛

نمایشگاه بزرگ قرآن کریم در مصلای تهران افتتاح شد

نمایشگاه  بزرگ قرآن کریم در مصلای تهران افتتاح شد

نمایشگاه بزرگ قرآن کریم در حاشیه برگزاری آیین افتتاحیه سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در مصلای تهران افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایشگاه بزرگ  قرآن کریم همزمان با برگزاری افتتاحیه سی و سومین دوره مسابقات قرآن کریم در مصلای تهران افتتاح شد و تا ۲۸ اردیبهشت بر پا است.

هدف از برپایی این نمایشگاه قرآن، تنها فروش محصولات نیست؛ بلکه مهم‌ترین هدف حضور مؤسسات و دستگاه‌های قرآنی کشور، معرفی مکتوبات قرآنی، هنرهای قرآنی و اسلامی، نشریات و نرم‌افزارهای قرآنی است.

بنابراین گزارش، علاوه بر برپایی نمایشگاه قرآن که محصولات مختلف قرآنی را به معرض نمایش و فروش گذاشته است، ‌غرفه کودک و نوجوان، غرفه مشاوره قرآنی و... نیز در این نمایشگاه پیش بینی شده که فعالیت این غرفه‌ها ‌مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفته است ودر بخش کودک برنامه های مختلف فرهنگی و قرآنی و تفریحی برای کودکانی که برای تماشای مسابقات قرآن به محل مسابقات می آیند اجرا می شود.

گفتنی است نمایشگاه قرآنی امسال با همکاری نهادها و مؤسسات قرآنی کشور برپا شده و شامل غرفه هایی همچون غرفه کتاب های دینی و اسلامی امام و رهبری، کتاب بازی های ایرانی ویژه کودکان، فروش آثار خطی و انگشترهای عقیق، تولید و پخش شیک ترین قاب های قران، تابلو فرش قرآنی، روسری و چادر، صنایع دستی، چوبی و هنری منتقش به طرح ها و آیات قرآنی، سایت های خبری و قرآنی، موسسات فرهنگی و هنری، خوشنویسی و ... است اما بخش اصلی نمایشگاه قرآنی شامل غرفه های عرضه کننده محصولات فرهنگی و قرآنی هنری است که در آن محصولات مختلف اعم از کتاب، نرم افزار، و آثار هنری به متقاضیان عرضه می شود.

همچنین برای برپایی این نمایشگاه، از موسسات و مراکز قرآنی فعال دعوت شده تا به ارائه خدمات قرآنی و توانمندی‌ها خویش بپردازند.

علاقمندان برای بازید از این نمایشگاه می توانند تا تاریخ سه شنبه ۲۸ اردیبهشت به محل برگزاری سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در مصلای تهران حضور یابند.

کد خبر 3656846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha