۴ خرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۴۰

بهنام احمدپور به مهر گفت:

رویکردهای جدید رادیو ایران در مناسبت‌ها/ برنامه پلیسی اضافه شد

رویکردهای جدید رادیو ایران در مناسبت‌ها/ برنامه پلیسی اضافه شد

مدیر رادیو ایران با اشاره به رویکردهای جدید این شبکه رادیویی عنوان کرد که قرار است به صورت هفتگی موضوعات و ماموریت هایی را تعریف کرده و به آنها بپردازند.

بهنام احمدپور مدیر رادیو ایران در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه ها و رویکردهای جدید این شبکه گفت: ما در یک ماه گذشته تغییر رویکردی در برنامه های رادیو ایران داشتیم که همین روند ادامه دارد. در این رویکرد دوستان برنامه ساز به جای اینکه روی موضوعات غیرمتمرکز کار کنند در اتاق فکری که در شبکه تشکیل می شود با هم افزایی روی موضوعات خاص و یا مناسبتی متمرکز می شوند.

وی ادامه داد: بعضی از برنامه سازان ما با توجه به مناسبت هایی که وجود دارد مردم و مسئولان را به سمت مسایلی که زندگی را تحت تاثیر قرار می دهند، هدایت می کنند. به طور مثال مدتی پیش با توجه به برگزاری نمایشگاه کتاب، همه برنامه هایی که ظرفیت پرداخت در این حوزه را داشتند بحث افزایش سرانه مطالعه را به عنوان محور اصلی مدنظر قرار دادند. همچنین اخیرا مقام معظم رهبری سخنانی درباره قاچاق کالا و ارز داشتند و شبکه برای یک هفته ماموریتی را برای خود تعریف کرد که در این حوزه کار کند.

ماموریت ها را در حد توانمان انجام می دهیم

مدیر رادیو ایران با اشاره به این موضوعات، مناسبت ها و رویکردها و پرداخت به آنها در یک هفته عنوان کرد: ادب و همچنین شبهه در فضای مجازی از دیگر موضوعاتی است که به آنها می پردازیم. در این رویکرد همانطور که گفته شد موضوعات مورد نظر به عنوان محور قرار می گیرند و با همکاری مدیران و گروه های مختلف سعی می شود از تمام ظرفیت ها برای تبیین بعضی از موضوعات کار شود.

احمدپور در واکنش به اینکه تا چه حد رویکردهای موقتی می تواند اصلاح کننده باشد، توضیح داد: تلاش ما بر این است که در حد توان خود ماموریت هایی را انجام دهیم. به هر حال رسانه ها روی یکدیگر تاثیر می گذارند و در هفته ای که ما روی قاچاق کالا کار می کردیم، دیدیم که رسانه ها هم در این حوزه به مسایل دیگری پرداخته بودند. حوزه فضای مجازی نیز می طلبد که درباره اش صحبت شود چراکه ما معضلات زیادی در این حوزه داریم.

گشودن پرونده های جنایی

وی همچنین با اشاره به برنامه های جدید این شبکه یادآور شد: یک مجموعه مسابقه و یک برنامه پلیسی به رادیو ایران اضافه خواهد شد که مقدمات آنها تدارک دیده شده است تا بعد از ماه مبارک رمضان پخش شوند. برنامه پلیسی هر بار به یک پرونده واقعی جنایی می پردازد و با حضور کارشنان و بازسازی صحنه ها این برنامه تولید خواهد شد.

احمدپور همچنین درباره برنامه های رادیو ایران در ایام ماه مبارک رمضان نیز عنوان کرد: رادیو ایران ۱۶ ویژه برنامه دارد که بعضی تا ۳۰ روز ادامه دارند و بعضی تک برنامه هایی در روزهای خاص هستند. در ابتدای شروع ماه مبارک رمضان جشن سلام را داریم و با آن به استقبال این ماه می رویم و دو روز بعد از ماه مبارک هم جشن سپاس را داریم.

وی در پایان گفت: با توجه به فضای ماه مبارک رمضان هر کدام از برنامه ها به شکلی فعال می شوند به طور مثال برنامه های طنز در فضای ماه مبارک باز تعریف شده و با توجه به این ایام فعالیت خواهند داشت.

کد خبر 3665153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha