۲۳ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۴۷

مدیر موسسه مهد قرآن عنوان کرد؛

حضور تأثیرگذار مؤسسه کشوری مهد قرآن در نمایشگاه بیست و چهارم

حضور تأثیرگذار مؤسسه کشوری مهد قرآن در نمایشگاه بیست و چهارم

مدیر مؤسسه مهد قرآن برنامه های حضور این مؤسسه قرآنی مردم نهاد را در بیست و چهارمین نمایشگاه قرآن، ایجاد فضای معنوی، فراهم سازی گفتمان و تبادل آخرین یافته های علمی، پژوهشی قرآنی عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمود چاوشی مدیر مؤسسه کشوری مهد قرآن با تأکید بر شرکت کیفی و کمی در نمایشگاه بیست و چهارم قرآن تصریح کرد: حضور اعضای هیئت علمی مؤسسه و کارشناسان محترم همچون آقایان پرهیزکار، سعیدیان، سیف، وکیل برای برگزاری نشست علمی و پاسخگویی به سؤالات آموزشی، پژوهشی و تخصصی حفظ، مفاهیم، ترجمه، تدبر در قرآن، تجویدی ارائه نمونه محصولات فرهنگی در حوزه تربیت قرآنی کودک، معرفی مراکز ، کانونها در تهران و شهرستانها برای تسهیل دسترسی مخاطبین از جمله برنامه های غرفه مؤسسه کشوری مهد قرآن برای رضایت جامعه دینی فراهم شده است.

شایان ذکر است مؤسسه کشوری مهد قرآن در بخش مؤسسات نمایشگاه غرفه دارد و علاقمندان می‌توانند از چگونگی نحوه تأسیس کانون مهد قرآن، مهد قرآن شکوفه ها، برگزاری دوره های آموزش عمومی و تخصصی تربیت مربی قرآن و بهره مندی از تسهیلات برای حفظ قرآن کریم مطلع شوند.

یادآور می شود مؤسسه کشوری مهد قرآن اولین نهاد غیر دولتی و عام المنفعه آموزش جامع قرآن در کشور می باشد که با محوریت آموزش حفظ، مفاهیم، ترجمه، تفسیر و تدبر در قرآن به صورت رایگان جهت تمامی اقشار سراسر کشور فعالیت می کند.

لذا عموم بازدید کنندگان و خیرین به ساحت مقدس قرآن کریم می توانند در غرفه مؤسسه کشوری مهد قرآن با اعلام چگونگی نحوه همکاری و مشارکت خود در برنامه های آموزش جامع قرآن توسعه و گسترش فرهنگ قرآن کریم در سراسر کشور سهیم شوند.

کد خبر 3683533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha