۳۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۳۹

با هدف تبلیغات و معرفی منابع جشنواره رضوی؛

اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران در نمایشگاه قرآن حاضر شد

اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران در نمایشگاه قرآن حاضر شد

اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران به منظور انجام تبلیغات و معرفی منابع جشنواره رضوی در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن شرکت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران، اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران به منظور انجام تبلیغات و معرفی منابع جشنواره رضوی در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن شرکت کرده است.

این اقدام با هدف تبیین، معرفی، در دسترس بودن منابع مسابقه و اطلاع رسانی مناسب شرایط شرکت در مسابقه بزرگ جشنواره رضوی برای عموم افراد جامعه صورت گرفته است.

امسال برای اولین بار اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران با در اختیار داشتن دو غرفه در نمایشگاه بین المللی قرآن حضور دارد و کتابداران و کارکنان با حضور فعال در غرفه اداره کل کتابخانه‌ها ضمن راه اندازی آن به معرفی و تبلیغ جشنواره رضوی و اهداف آن می پردازند.

یکی از ویژه برنامه‌های اداره کل قصه گویی کتاب کودکان و جمع خوانی کتاب نوجوان جشنواره رضوی است و کتابداران با پاسخگویی به مراجعه کنندگان به تشویق و هدایت آنان برای شرکت در مسابقه می‌پردازند.

همچنین امکان عضویت نیم بها در کتابخانه های عمومی شهر تهران برای بازدیدکنندگان در این غرفه فراهم شده است.

اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۳:۳۰ با دو غرفه در سالن فرهنگی و  ضلع جنوبی حیاط اصلی مصلی پذیرای همه دانش آموزان، دانشجویان، اعضای کتابخانه های عمومی کشور  و عموم مردم در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن است.

علاقمندان شرکت در مسابقه بزرگ جشنواره رضوی، می توانند همه روزه با حضور در غرفه اداره کل کتابخانه های عمومی؛ کتاب‌های «دوست مهربان کبوترها» نوشته مجید محمدی (ویژه کودکان ۱۱ سال)، «اعترافات غلامان» نوشته حمیدرضا شاه‌آبادی (ویژه نوجوانان تا ۱۷سال) و «امام علی بن موسی‌الرضا(ع)» نوشته بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس‌ رضوی (جوانان و بزرگسالان) را خریداری و ضمن شرکت در مسابقه مکتوب از جوایز ویژه آن برخوردار شوند.

در مراسم اختتامیه جشنواره که همزمان با دهه کرامت برگزار می شود، به برگزیدگان علاوه بر لوح‌سپاس و تندیس جشنواره، هدایایی نیز به این شرح اهداء می‌شود: ۳۱۳ جایزه یک میلیون ریالی برای ۳۱۳ نفر از برگزیدگان بخش انفرادی جشنواره؛ ۸ جایزه ویژه برای ۸ خانواده شامل: مبلغ ۵ میلیون ریال برای خانواده اول و دوم دونفره، ۷ میلیون و پانصد هزار ریال برای خانواده اول سه نفره، ۱۰ میلیون ریال برای خانواده اول چهارنفره، ۱۵ میلیون ریال برای خانواده اول پنج نفره و همچنین ۵ میلیون ریال برای خانواده دوم سه نفره، ۷ میلیون و پانصد هزار ریال برای خانواده دوم چهار نفره و ۱۰ میلیون ریال برای خانواده دوم پنج نفره.

کد خبر 3690455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha