۳۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۳۷

حجت الاسلام طیب حسینی خبر داد:

عرضه ٢٠٠ اثر جدید قرآنی در بخش حوزوی نمایشگاه قرآن

عرضه ٢٠٠ اثر جدید قرآنی در بخش حوزوی نمایشگاه قرآن

مدیر بخش حوزوی نمایشگاه قرآن با اشاره به عرضه ٢٠٠ اثر جدید قرآنی در بخش حوزوی گفت: در این دوره از نمایشگاه، ٣٦ مرکز و نهاد حوزوی در این بخش از نمایشگاه به ارایه دستاوردهای خود می پردازند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در نشست تشریح فعالیت بخش حوزوی نمایشگاه قرآن که شنبه ٢٩ خرداد ماه در نمایشگاه قرآن برگزار شد، حجت الاسلام سیدحسن طیب حسینی، مدیر بخش حوزوی نمایشگاه قرآن گفت: بخش حوزوی در دوازدهمین سال حضور در این نمایشگاه به ارایه دستاوردهای قرآن و عترت یکسال اخیر خود پرداخته است.

وی با اشاره به عرضه ٢٠٠ اثر جدید قرآنی در بخش حوزوی بیست و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن، گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته در این دوره از نمایشگاه، ٣٦ مرکز و نهاد حوزوی در این بخش از نمایشگاه حضور پیدا کرده و به ارایه دستاوردهای خود می پردازند.

مدیر بخش حوزوی نمایشگاه قرآن تصریح کرد: برگزاری میزگرد نقد و بررسی فیلم های سینمایی، میزگرد نقد و پاسخ به شبهات، شب شعر قرآنی با حضور طلاب شاعر و نشست ویژه شهدای روحانی مدافع حرم نیز بخش دیگری از برنامه های بخش حوزوی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم خواهد بود.

حجت الاسلام طیب حسینی با اشاره به رونمایی از آثار فاخر حوزوی در ایام برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، ادامه داد: یکی از بخش های پر مراجعه امسال قسمت مشاوره بوده است که در آن در خصوص مباحثی متعددی از قبیل احکام شرعی، خانواده، حدیث، دعا، خرافات، پاسخ به شبهات، ادیان و اخلاق مشاوره های لازم به مراجعه کنندگان ارایه می شود.

وی در پایان اظهارداشت: بخش حوزوی نمایشگاه قرآن بخش محتوایی این رویداد قرآنی است و علاقه مندان می توانند محتوای ارزشمند قرآن را از این بخش دریافت کنند.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار «به سوی فهم قرآن» از ٢٤ خرداد ماه تا ٨ تیر ماه مصادف با ٧ تا ٢٢ ماه مبارک رمضان به مدت ١٦ روز در رامصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) از ساعت ١٨ الی ٢٣:٣٠ برگزار خواهد شد.

کد خبر 3690568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha