۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۴:۵۹

معاون امور هنری ارشاد در بازدید از نمایشگاه حجاب و عفاف:

درک قرآن به ارتقای فرهنگ عمومی می‌انجامد

درک قرآن به ارتقای فرهنگ عمومی می‌انجامد

معاون هنری وزارت ارشاد در بازدید از نمایشگاه قرآن گفت: شعار «به سوی فهم قرآن» انسان را به عمق مفاهیم قرآنی سوق می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، علی مرادخانی، معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن بازدید از بخش عفاف و حجاب بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم و دیدار با غرفه داران و فعالان عفاف و حجاب در روند نحوه فعالیت‌های اجرایی این بخش قرار گرفت.

در این دیدار که حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و رئیس بخش عفاف و حجاب بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم و سیف جمالی مدیرعامل بنیاد ملی مد و لباس اسلامی ایرانی وی را همراهی می‌کردند، مرادخانی با ابراز خرسندی از حضور مؤسسات و عرضه کنندگان محصولات عفاف و حجاب در این بخش با اشاره به حضور و استقابل خوب مردم گفت: حضور پررنگ مردم در این جشنواره می تواند زمینه ساز بهره مندی درصد بیشتری از اقشار جامعه برای استفاده از محصولاتی شود که بر اساس آموزه‌های دینی کشورمان تببین شده، همچنین اینکه در بخش عفاف و حجاب این دوره از نمایشگاه قرآن کریم شاهد حضور ۱۱۰ موسسه هستیم خود نشان از این دارد که در سال‌های گذشته توجه مفهومی از سوی کارگروه ساماندهی مد و لباس برای این جشنواره صورت پذیرفته و توانمندی‌های طراحان و تولید کنندگان حوزه عفاف و حجاب در این جشنواره به خوبی متبلور شده است.

همچنین وی با اشاره به شعار «به سوی فهم قرآن» گفت:این شعار مناسب نمایشگاه قرآن است و اگر اندکی از محتوای قرآن را دریافت کنیم؛ جامعه را درون سازی خواهیم کرد. این شعار می تواند کمک بزرگی به ارتقای فرهنگ عمومی کند.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از ٢٤ خرداد تا ٨ تیر مصادف با ٧ تا ٢٢ ماه رمضان به مدت ١٦ روز از ساعت ١٨ تا ٢٣:٣٠ واقع در مصلی تهران برگزار می شود.

کد خبر 3691912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha