۱۴ تیر ۱۳۹۵، ۱۳:۴۶

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر:

راهداری استان بوشهر برای اجرای طرح سفرهای تابستانی آماده است

راهداری استان بوشهر برای اجرای طرح سفرهای تابستانی آماده است

بوشهر - مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: راهداری استان بوشهر برای اجرای طرح سفرهای تابستانی آماده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم اخترشناس ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از روند اجرای طرح‌های راهداری استان بوشهر اظهار داشت: در آستانه عید سعید فطر قرار داریم و شاهد افزایش سفرها در محورهای برون شهری خواهیم بود که باید آمادگی لازم در این زمینه فراهم شود.

وی با اشاره به کسب رتبه برتر کشور توسط استان بوشهر در زمینه عملکرد ماشین آلات حوزه راهداری و شاخص پایداری، خاطرنشان کرد: این عملکرد بر اساس شاخص کل و وزن‌دهی شاخص‌های درصد، میانگن مسافت طی شده و شاخص پایداری عملکرد توسعه گشت راهداری محاسبه شده است.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر افزود: بر اساس عملکرد اعلام شده توسط سامانه مدیریت ناوگان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، استان بوشهر بهترین عملکرد در کشور و رتبه برتر را به خود اختصاص داده است.

وی از آغاز طرح راهداری تابستانی در استان بوشهر از ۱۵ تیرماه خبر داد و بیان کرد: با توجه به تقارن آغاز طرح تابستانی و تعطیلات عید سعید فطر، حوزه مدیریت راهداری برای تردد مسافران در این ایام آمادگی لازم را دارد.

اخترشانس خواستار رعایت آرامش در رانندگی شد و افزود: در همه شهرستان‌های استان بوشهر نسبت به ایمن‌سازی راه‌ها شامل اصلاح شیب شیروانی و تکمیل و شستشوی علائم، توسعه و تعمیر شبکه روشنایی اقدامات لازم انجام شده است.

کد خبر 3703442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha