۲۳ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۲۳

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان:

بیمارستان ۳۲ تختخوابی میرجاوه ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

بیمارستان ۳۲ تختخوابی میرجاوه ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

میرجاوه-رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان مرزی میرجاوه ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

محمود رضا میری درگفتگو باخبرنگارمهر افزود: این بیمارستان با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال به مساحت ۳ هزار متر مربع شامل بخش‌هایی نظیر زنان، زایمان، اطفال، داخلی و جراحی است که در هفته دولت  بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تصریح کرد: بیمارستان  میرجاوه در ورودی  این شهر قرار گرفته‌است که با افتتاح آن مهاجرت شهروندان به شهر زاهدان جهت دریافت خدمات بیمارستانی کاهش می‌یابد.

وی ادامه داد: ایجاد مراکز درمانی در نقاط دورافتاده و صعب‌العبور از جمله اهداف طرح تحول نظام سلامت در استان است و در این راستا بیش از یک هزار پروژه کوچک و بزرگ شامل مراکز درمانی، خانه‌های بهداشت، پایگاه‌های اورژانس در دست اجرا است.

میری اظهار کرد: اجرای طرح تحول نظام سلامت در استان‌های کمتر توسعه یافته مانند سیستان و بلوچستان دستاوردهای خوبی نظیر  ارتقاء زیر ساخت‌های بهداشتی و درمانی، افزایش امکانات و تجهیزات و  تسریع در روند دسترسی مردم به خدمات بهداشتی و درمانی را به دنبال داشته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان است: شهرستان مرزی میرجاوه در ۷۵ کیلومتری جنوب شرقی شهر زاهدان واقع شده است است و بر اساس سرشماری سال ۱۳۹۰ جمعیت آن به  ۱۰۱۲۱ نفر می‌رسد.

کد خبر 3712182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha