۲۸ تیر ۱۳۹۵، ۲۳:۴۰

دبیر اول شورای شهر اردبیل:

بودجه و درآمد شهرداری اردبیل شفاف نیست

بودجه و درآمد شهرداری اردبیل شفاف نیست

اردبیل – دبیر اول شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: با وجود اینکه بارها این مهم تأکید شده اما بودجه و درآمد شهرداری اردبیل شفاف نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر ناطق درآبادی شامگاه دوشنبه در جلسه شورای شهر اردبیل در خصوص تفریغ بودجه شهرداری اردبیل در سال ۹۳ تصریح کرد: تفریغ بودجه عملیات مالی شهرداری را نشان می‌دهد و گزارش حسابرسی صحت سنجی این عملیات است.

وی در خصوص برخی اظهارات که حسابرسی برای تفریغ بودجه ضروری نیست، تصریح کرد: گزارش حسابرسی لازمه تفریغ بودجه است و بدون آن نمی‌توان اقدامی را تائید کرد.

در این جلسه عضو شورای شهر اردبیل نیز تصریح کرد: حسابرس سال ۹۲ شهرداری اردبیل گریخته است و حسابرسی سال ۹۳ نیز با وجود ۱۰ ماه تأخیر ارائه گزارش نمی‌شود.

علیرضا سلیمانی افزود: در پی صحبتی که با حسابرس داشتیم گفته می‌شود صورت‌حساب‌های ملی جهت حسابرسی از سوی شهرداری اردبیل ارائه نمی‌شود.

وی تأکید کرد: برای حسابرسی سال ۹۴ نیز باید تا اردیبهشت ماه آگهی منتشر می‌شد که متأسفانه انجام نشده و این روند به دلیل اینکه تنها ابزار نظارتی شورا بر عملکرد مالی شهرداری، حسابرسی است صحیح نیست.

در پی این اظهارات شهردار اردبیل نیز با بیان اینکه حسابرسی سال ۹۲ در هفته آینده به شورای شهر گزارش می‌شود، اضافه کرد: حسابرسی سال ۹۳ نیز در حال انجام و تکمیل است.

حمید لطف اللهیان با بیان اینکه زمان اجرای تفریغ تا پایان سال و حسابرسی تا پایان تیر ماه است، تأکید کرد: این دو موضوع ارتباط چندانی به یکدیگر ندارد.

در پایان با وجود دوبار رأی‌گیری و درگیری بین اعضای شورای شهر و رئیس شورای شهر مبنی بر نحوه اخذ رأی و شمارش آرا تفریغ بودجه سال ۹۳ مورد پذیرش شورا قرار نگرفت.

کد خبر 3717431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha