۲۰ مرداد ۱۳۹۵، ۹:۲۷

«نردبان» به گویندگی در فیلم مستند رسید/ معرفی کتاب و نقد فیلم

«نردبان» به گویندگی در فیلم مستند رسید/ معرفی کتاب و نقد فیلم

برنامه «نردبان» این هفته سراغ گویندگی و گفتارمتن در فیلم مستند رفته و میزبان شهرام درخشان کارگردان آثاری چون «سه فصل از بهارستان» و گوینده مستند می‌شود.

الهام عادلی مجری و تهیه کننده برنامه «نردبان» در گفتگو با خبرنگار مهر هدف این برنامه را آموزش پله به پله مستندسازی و عکاسی معرفی و اعلام کرد: این هفته به موضوع گویندگی و گفتارمتن در فیلم مستند می پردازیم و از جمله مهمانان ما شهرام درخشان مستندسازی است که به عنوان گوینده نیز فعالیت دارد و همینطور میزبان احسان راطبی هستیم.

وی افزود: در بخش پخش و نقد فیلم، «نعمت» کاری از امیر نداف فرد پخش می شود و سپس نقد و کارشناسی آن توسط مهدی بوستانی شهربابکی صورت می‌گیرد.

مجری «نردبان» با اشاره به بخش آموزشی این هفته، یادآور شد: در ادامه آموزش عکاسی این بار با حضور محمدرضا شهبازی سراغ اکسپوژر یا همان نوردهی می رویم.

عادلی در پایان گفت: در بخش «کافه کتاب» این هفته نیز به معرفی کتابی از کاوه فرزانه می پردازیم که عکاسی ماکرو و کلوزآپ نام دارد.

این برنامه در قسمت‌های قبلی به موضوعاتی چون تصویربرداری در فیلم مستند، اهمیت پژوهش و فیلمنامه، نحوه انتخاب موضوع برای اثر و مستند کم‌هزینه و تک نفره پرداخته است.

قسمت دوازدهم «نردبان» جمعه ۲۲ مرداد ساعت ۱۸ از شبکه مستند سیما روی آنتن می رود و شنبه ۲۳ مرداد ساعت ۱۵ بازپخش می شود.

کد خبر 3737143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha