۴ شهریور ۱۳۹۵، ۱۳:۴۰

در گفتگو با مهر؛

میزان تسیهلات اعطایی به متقاضیان صندوق کارآفرینی امید تشریح شد

میزان تسیهلات اعطایی به متقاضیان صندوق کارآفرینی امید تشریح شد

بجنورد - مدیرصندوق کارآفرینی خراسان شمالی با اعلام حمایت این صندوق از کسب و کارهای خرد، میزان تسیهلات بخش‌های مختلف از سوی این صندوق را تشریح کرد.

امین خوشقامت با تبریک هفته دولت در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: صندوق کارآفرینی امید طی سه سال خدمت دولت تدبیر و امید توانسته است، تسهیلات بسیار خوبی را به متقاضیان پرداخت کند.

وی اظهار کرد: میزان تسهیلات اعطایی این صندوق به متقاضیان در حوزه مشاغل خانگی ۱۰میلیون تومان، کارآفرینی ۱۰۰میلیون تومان، برپایی نمایشگاه داخلی پنج میلیون تومان، برپایی نمایشگاه خارجی ۱۰میلیون تومان است.

خوشقامت افزود: متقاضیان تسهیلات در راستای ایجاد اشتغال، کارآفرینی و تقویت کسب و کارهای خرد می‌توانند با مراجعه به این صندوق و آگاهی از شرایط و مدارک مورد نیاز، تسهیلات خود را دریافت کنند.

وی اظهار کرد: صندوق کارآفرینی امید در خراسان شمالی جزو اولین‌هایی بودکه اقدام به پرداخت تسهیلات ازدواج ۱۰میلیون تومانی به زوجین کرد.

خوشقامت گفت: همچنین این صندوق در راستای حمایت از برندهای داخلی که دغدغه مقام معظم رهبری و دولت است تا سقف ۱۰۰میلیون تومان تسهیلات به متقاضیان پرداخت می‌کند.

مدیرصندوق کارآفرینی امید خراسان شمالی تصریح کرد: بر اساس اعلام صندوق مرکزی کارآفرینی امید، این صندوق در سه سال خدمت  دولت تدبیر و امید به ۱۲۶ هزار متقاضی در سطح کشور مبلغ ۲۳هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت و زمینه ایجاد اشتغال ۲۰۰هزار نفر را فراهم کرده است.

کد خبر 3751696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha