۱۳ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۵۴

با معرفی و تجلیل از نفرات برگزیده؛

اختتامیه مرحله استانی مسابقات قرآن کریم در کرمانشاه برگزار شد

اختتامیه مرحله استانی مسابقات قرآن کریم در کرمانشاه برگزار شد

کرمانشاه- اختتامیه مرحله استانی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم با معرفی و تجلیل از نفرات برگزیده در کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله استانی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم در کرمانشاه با برگزاری مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد.

این مراسم امروز شنبه با حضور آیت الله علما امام جمعه کرمانشاه و جمعی دیگر از مسئولان استانی در محل مجتمع بعثت شهر کرمانشاه برگزار شد.

در این مراسم از میان ۲۰۸ شرکت کننده، ۲۴ برگزیده در بخش آقایان و ۲۱ نفر در بخش خواهران معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

بر این اساس در بخش برادران بهمن محمدی، مرتضی مالمیر و حسن کنعانی در رشته حفظ ۵ جز و عبدالستار خسروی، سجاد درویش پور و فرشاد محمدیان در رشته حفظ ۱۰ جزء عناوین برتر را کسب کردند.

همچنین فائق فرامرزی ساوجبلاغ و ایوب همتی نیا در رشته حفظ ۲۰ جزء و جهانگیر سرخوندی، محسن جعفری والا و مهدی پری زاد در حفظ کل حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

در رشته ترتیل برادران نیز محمد سعید ساری اصلانی، جواد ایجادی و مسلم خشمین و در قرائت وحید نظریان، سجاد پروینی نژاد و علی نیکی رتبه های برتر را کسب کردند.

گفتنی است مسعود غلامی، علی اشرف سهیلی، مهدی رحتمی و محسن همتی نیز در رشته دعا خوانی و رضا رحمانی، سعید داییچی و بابک خزایی در رشته اذان موفق به کسب رتبه های برتر شدند.

همچنین در رشته حفظ ۵ جزء خواهران سمیه جعفری، فاطمه عزیزی و هاجر درویشی و در حفظ ۱۰ جزء لیلا ساری، شهناز حیرانی و زهرا خمان حاتمی رتبه های برتر را کسب کردند.

هدی واعظی، فرزانه ناصری و ژیلا محمدی در حفظ ۲۰ جزء و فائزه چراغی، زهره طاهر و صدیقه تپه رشی در حفظ کل رتبه های نخست تا سوم را به دست آوردند.

در رشته ترتیل خواهران نیز آرزو محمدپور، بهاره بامشاد و عذرا رضایی اول تا سوم شده و در قرائت نیز ثمین کرم، لیلا رضوانی و فاطمه سهرابیان حائز عناوین برتر شدند.

همچنین در رشته دعاخوانی زینب محنت فر، رویا واعظی و ندا واعظی موفق به کسب رتبه های اول تا سوم شدند.

کد خبر 3759401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha