۱۳ شهریور ۱۳۹۵، ۲۱:۲۴

عضو کمیسیون انرژی مجلس:

وضعیت آنتن‌دهی و اینترنت همراه در برخی روستاهای گناوه اسفبار است

وضعیت آنتن‌دهی و اینترنت همراه در برخی روستاهای گناوه اسفبار است

بوشهر - نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت آنتن‌دهی و اینترنت تلفن همراه در برخی روستاهای گناوه اسفبار است.

به گزارش خبرنگار مهر، نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در خانه ملت عصر شنبه به همراه جمعی از مسئولان شهرستان گناوه شامل بخشدار مرکزی، روسای ادارات دامپزشکی، جهاد کشاورزی و آبفای روستایی در جمع اهالی روستاهای عباسی، محمدصالحی، گماران و فخرآوری حضور یافت و پای صحبت آنها برای شنیدن مشکلات و کمبودهای روستاها پرداخت.

حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری در این نشست ها برخی مشکلات و کمبودها را با رایزنی و تماس با مسئولان شهرستان و استان بوشهر برطرف ساخت و قول مساعد برای مرتفع شدن این مشکلات از مسئولان مربوطه گرفت.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در جمع مردم روستای عباسی در حسینیه شهید شهریاری این روستا اظهار داشت: هدف ما از این بازدیدها این است که بتوانیم در سال جاری حداقل یک یا دو مشکلی که آرامش و آسایش مردم را سلب کرده حل کنیم.

وی گفت: قبل از این نشست با استاندار و برخی مدیران کل برای رسیدگی به مشکلات صحبت کرده ام؛ قول نمی دهم که در این چندماه تمام مشکلات را حل کنیم ولی قول می دهم که یک به یک مشکلات را پیگیری خواهم کرد و اقداماتی که شدنی است را با توجه به اینکه وضعیت دولت در بحث اعتبارات و بودجه واقعا ضعیف است، با هماهنگی با مسئولان در سه حوزه شهرستان، استان و مرکز کشور پیگیری و مرتفع خواهیم ساخت.

خدری در ادامه با اشاره به وضعیت اسفبار آنتن دهی و اینترنت تلفن همراه در این روستا اظهار داشت: من امروز با حضور در این روستا این مشکل را درک کردم و از نظر آنتن دهی تلفن همراه وضعیت بسیار اسفبار است و با مدیرعامل شرکت مخابرات استان بوشهر در این زمینه الان صحبت کردم.

وی اضافه کرد: با پیگیری دهیار روستای عباسی ظرف هفته آینده به هر طریقی اگر بحث دکل است باید نصب شود و این مشکل باید مرتفع شود؛ چرا که مردم در این روستا واقعا از این نظر دچار یک بحران هستند.

دبیر کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: با مدیرعامل شرکت توزیع برق استان بوشهر نیز صحبت می کنم تا مشکل مشترکان برق در این روستا برطرف شده و بدهی آنها تقسیط شود و حداقل در ۱۰ یا ۱۲ قسط بدهی برق آنها ظرف یکسال قابل پرداخت شود؛ از آنجا که عضو کمیسیون انرژی هستیم و مشکل از خود اداره برق بوده است.

خدری خاطرنشان ساخت: در بحث جاده‌های ارتباطی این روستا و به ویژه جاده بین روستاهای عباسی و محمد صالحی که شاید بسیاری از مشکلات روستا را برطرف کند در حوزه مربوطه پیگیری می کنیم؛ با مدیرعامل شرکت گاز استان نیز برای حفاری های صورت گرفته و مشکلات پیش آمده در روستا صحبت می کنیم تا این مشکل هم سامان بگیرد.

وی تصریح کرد: بعد از این نشست های مردمی نشستی را نیز با دهیاران روستاهای هر دو بخش شهرستان گناوه خواهیم داشت و در آنجا به جمع بندی مشکلات و کمبودها و راه های مرتفع شدن آنها و پیگیریی هایی که نیاز است انجام شوند می پردازیم و برخی پیگیری هایی که مربوط به دهیاران است به آنها ارجاع می دهیم.  

بخشدار مرکزی شهرستان گناوه نیز در این نشست اظهار داشت: ما تلاش می کنیم مسائل و مشکلات این روستا را اولویت بندی کنیم و سعی می کنیم مسائل مهم تر را تا جایی که در حوزه ما قرار دارد حل کنیم.

دانیال اسفندیاری گفت: از آنجا که نماینده حوزه انتخابیه ما با وزارتخانه ها در ارتباط هستند فرصت مناسبی برای حل مسائل روستاها با هماهنگی با وزارتخانه ها دارند.

اسفندیاری بیان کرد: بخشی از مشکلات روستا که در حوزه شهرستان قرار دارد را ما و بخشی که در حوزه استان و فرا استانی است را با پیگیری نماینده حوزه انتخابیه امیدواریم که مرتفع شوند.    

کد خبر 3760001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha