۱۳ شهریور ۱۳۸۵، ۱۶:۳۳

استقلال به دنبال حامي مالي جديد؛

اسپانسر هشت هفته اي براي آبي پوشان/مشكلات آبي پوشان در راه جذب حامي مالي بعدي

اسپانسر هشت هفته اي براي آبي پوشان/مشكلات آبي پوشان در راه جذب حامي مالي بعدي

در پي توافق مسئولان باشگاه استقلال با يكي از شركت هاي توليد كننده كفش نام اين شركت در هشت هفته ابتدايي ليگ برتر روي پيراهن آبي پوشان نقش مي بندد.

به گزارش خبرنگارمهريكي از مهم ترين اولويت هاي وزارت رفاه پس از قبول مسئوليت 10 ساله باشگاه استقلال ، استفاده از فضاي تبليغاتي اين باشگاه براي تبليغات بعضي از سازمان ها و شركت هاي تابعه وزارتخانه بود.در همين راستا با نظر بعضي از مسئولان باشگاه بحث حمايت مالي كفش ملي از تيم فوتبال استقلال به تصويب اوليه مديران باشگاه رسيد و مبلغي در حدود 500 ميليون تومان از اين شركت به حساب باشگاه استقلال واريز و خيلي زود صرف امورات جاري تيم شد.

با گذشت چندي از حصول توافق اوليه مسئولان استقلال با اين شركت بحث تغيير نام اسپانسر تيم فوتبال استقلال از سوي برخي مديران باشگاه مطرح شده است . البته سپردن فضاي تبليغاتي اين تيم به شركتي ديگر مشكلاتي جديد را در پي دارد.نخست اينكه باشگاه استقلال بايد به تعهدات خود نسبت به شركت ياد شده عمل كند و به موجب همين مساله تيم فوتبال استقلال بايد در هشت هفته ابتدايي ليگ برتر با پيراهني منقش به نام اين شركت به ميدان بيايد.با اين شرايط يافتن حامي مالي جديد براي آبي پوشان كاري بس دشوار است زيرا كمتر شركتي حاضر است براي 22 هفته باقيمانده از ليگ برتر رقم مورد نظر آبي پوشان را پرداخت كند.

کد خبر 376026

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha