۱۴ شهریور ۱۳۹۵، ۱۵:۰۳

برای برگزاری فیبا آسیا چلنج؛

سالن دوازده هزار نفری آزادی تحویل فدراسیون بسکتبال شد

سالن دوازده هزار نفری آزادی تحویل فدراسیون بسکتبال شد

اقدامات آماده سازی سالن دوازده هزار نفری آزادی برای برگزاری مسابقات فیبا آسیا چلنج به پایان رسید و این سالن تحویل فدراسیون بسکتبال داده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سالن دوازده هزار نفری آزادی محل برگزاری مسابقات فیبا آسیا چلنج است که از ۱۹ شهریورماه در تهران آغاز شده و به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت. 

البته از آنجا که این سالن ویژه بسکتبال و دیدارهای آن نبود، لازم بود یکسری اقدامات آماده سازی به خصوص برای تعویض کف پوش ها در آن انجام شود. اقدامات لازم در این زمینه همراه با نصب دو اسکوربود طی روزهای گذشته در سالن دوازده هزار نفری آزادی انجام شد و در نهایت این سالن امروز با تجهیزات و امکانات لازم برای برگزاری مسابقات فیبا آسیا چلنج در اختیار فدراسیون بسکتبال قرار گرفت. 

بر همین اساس تیم ملی بسکتبال که طی روزهای گذشته در تالار بسکتبال آزادی پیگیر تمریناتش بوده و تا به امروز حتی یک جلسه تمرینی هم در سالن دوازده هزار نفری آزادی نداشته است، می تواند طی روزهای آینده و تا پیش از آغاز مسابقات برگزارکننده چند جلسه تمرینی در این سالن باشد. 

مسابقات فیبا آسیا چلنج که اولین مرحله رقابت های انتخابی جهانی ۲۰۱۹ است، با حضور دوازده تیم برگزار می شود. در پایان این رقابت ها پنج تیم برتر صاحب سهمیه می شوند. 

کد خبر 3760696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha