۱۹ شهریور ۱۳۹۵، ۱۴:۲۹

استاندار خوزستان:

مرز شلمچه از چذابه آماده تر است/ تلاش برای خدمت رسانی بیشتر

مرز شلمچه از چذابه آماده تر است/ تلاش برای خدمت رسانی بیشتر

اهواز ـ استاندار خوزستان گفت: اقدامات اجرایی مرز شلمچه برای خدمت رسانی به زوار اربعین مهیاتر از مرز چذابه است.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی پیش از ظهر امروز جمعه در بازدید از مرز چذابه اظهار کرد: هدف از این بازدید بررسی عملکرد و برنامه ریزی های لازم است که از قبل برای برگزاری مناسب تر برنامه های اربعین حسینی باید انجام شود.

وی افزود: در بازدید امروز به همراه برخی مدیران استان، پیشرفت کار را از نزدیک مشاهده کردیم و امید است که مشکلات را بتوانیم به زودی مرتفع کنیم. پیمانکاران نیز برای این منظور به صورت جدی کار می کنند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: یک ماه گذشته کار به دلیل وجود میدان های مین متوقف شد و بخش عمده ای از کارهایی که صورت گرفت رفع مشکلات سال های گذشته بود.

شریعتی ادامه داد: درصدد هستیم با رفع موانع راه ها، اقدامی صورت گیرد که خودروها در زمینه رفت و برگشت با مشکل مواجه نشوند. تمام تلاش ها بر این است که تا دو ماه آینده اقداماتی که در دستور کار است انجام و اجرایی شود.

وی بیان کرد: در هفته های اخیر به منظور تسریع کارها بازدیدهای خوبی صورت گرفته و در یک ماه گذشته کار به صورت جدی پیش رفته است.

شریعتی ادامه داد: امید است با اقداماتی که امسال در نظر گرفته شده تا یک ماه آینده کار به اتمام برسد وامور به نحو مطلوبی انجام شوند.

استاندار خوزستان با بیان اینکه تلاش می شود تا بتوان خدماتی که برای خدمت به امام حسین(ع) پیش بینی شده را به بهترین شکل محقق کنیم گفت: فعلا برنامه ای برای احداث ساختمان برای موکب ها نداریم چون این امر شرایط خاص خود را می طلبد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته امنیت خوبی بر مرزها برقرار است و دستگاه های امنیتی اطلاعات، سپاه و ارتش به نحوی مطلوب زحمات شبانه رپزی می کشند و از گزارشات حاکی است که اوضاع تحت کنترل و اشراف امنیتی بر اوضاع مرز برقرار است.

شریعتی عنوان کرد: در شلمچه هم کارها خوب پیش می رود و از مرز چذابه جلوتر هستیم. امیدوارم اربعین در خدمات رسانی چذابه هم به شلمچه برسیم. فاصله مرز تا خرمشهر کمتر است و سرعت کار بیشتر.

کد خبر 3765160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha