۳ مهر ۱۳۹۵، ۱۵:۰۹

جانشین بسیج شهرداری اصفهان:

راویان هشت سال دفاع مقدس در بین مردم اصفهان روایتگری می‌کنند

راویان هشت سال دفاع مقدس در بین مردم اصفهان روایتگری می‌کنند

اصفهان- جانشین بسیج شهرداری اصفهان گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، راویان هشت سال دفاع مقدس در بین مردم اصفهان، مجاهدت‌ها و تلاش‌های آن سالها را روایتگری می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد سلیمانی پیش از ظهر شنبه، در جمع خبرنگاران در خصوص اجرای برنامه‌ها در هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در این هفته برنامه نمایش چند رسانه‌ای حقیقتی افسانه‌ای به مناسبت هفته دفاع مقدس و با هدف گرامیداشت این ایام و همچنین زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: این برنامه به همت بسیج شهرداری اصفهان و با همکاری لشکر ۱۴ امام حسین (ع) ، پایگاه بسیج سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، فرهنگسرای پایداری و مجموعه فرهنگی مذهبی تخت فولاد در محل گلستان شهدای اصفهان اجراء می شود.

جانشین بسیج شهرداری اصفهان اضافه کرد: در این برنامه سعی شده است تا مردمی بودن و غیرت ملت همیشه در صحنه ایران با روایتگری توسط راویان هشت سال دفاع مقدس، نمایش فیلم، طنز و تئاتر، را برای مخاطب بازگو کند.

وی افزود: استکبار ستیزی و ادامه دار بودن مسیر دفاع مقدس یکی دیگر از اهداف برگزاری این برنامه است که در شعار و مراحل اجرای برنامه میتوان به جد مشاهده کرد.

سلیمانی تاکید کرد: در این برنامه سعی شده است سادگی و غیرت مردم ایران در خلق حماسه ای که شبیه افسانه هاست ولی حقیقتی آشکار و محض است به تصویر کشیده شود.

جانشین بسیج شهرداری اصفهان تصریح کرد: برنامه «حقیقتی افسانه ای»، از یکم تا ششم مهرماه از ساعت ۱۹ الی ۲۱:۳۰ در محل گلستان شهدای اصفهان جنب مسجد لسان الارض درحال برگزاری است.

کد خبر 3777484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha