۱۲ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۲۰

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کبودراهنگ خبر داد:

مشارکت ۵۰ تشکل دینی در برنامه‌های هفته دفاع مقدس کبودراهنگ

مشارکت ۵۰ تشکل دینی در برنامه‌های هفته دفاع مقدس کبودراهنگ

همدان- رئیس اداره تبلیغات اسلامی کبودراهنگ از مشارکت ۵۰ تشکل دینی در برنامه های هفته دفاع مقدس شهرستان کبودراهنگ خبر داد.

حجت‌الاسلام حسین علی قمری نیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بااشاره به همکاری مساجد، تکیه ها و حسینیه ها در برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس در کبودراهنگ به بیان نقش مهم تبلیغات اسلامی در برپایی مراسم و مناسبت های ملی و مذهبی پرداخت.

وی گفت: برگزاری دوره آموزشی ویژه مداحان و مسئولان هیئات مذهبی در دو بخش برادران و خواهران با حضور استادان برجسته، برگزاری گفتمان های دینی با محوریت تبیین ارزش های دفاع مقدس و برپایی نشست و سخنرانی روحانیون و مبلغان از جمله اقدامات این اداره در این هفته بوده است.

وی با تاکید بر بزرگداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: ۸ سال دفاع مقدس حدیث ماندگار پایداری، دلاوری و فداکاری ملتی است که در راه دفاع از مکتب، انقلاب و میهن اسلامی خویش، قله های بلند رشادت و شهادت را درنوردید و دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام گذاشت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کبودراهنگ از مشارکت ۵۰ تشکل دینی مردمی و وابسته به این اداره در برنامه های هفته دفاع مقدس این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام حسین علی قمری نیا اظهار داشت: این اداره در هفته دفاع مقدس با هدف ترویج حقایق و ارزش های دفاع مقدس برنامه ها را با همکاری تشکل‌های دینی در سطح شهرستان و توابع به شکل گسترده در قالب های مختلف اجرا کرد.

حسینعلی قمری نیا افزود: مراسم این هفته توسط ۵۰ تشکل دینی از جمله هیئات مذهبی، کانون های فرهنگی، انجمن اسلامی و خانه‌های قرآن و با اجرای برنامه‌های از قبیل همایش، مراسم‌ جشن و سرود، گفتمان و نشست های سخنرانی و با حضور فعالان عرصه فرهنگی و روحانیان در سطح شهرستان در تمامی مساجد، حسینیه ها، مهدیه، زینبیه، تکیه و تمام اماکن مذهبی برگزار شد.

وی یادآور شد: در عرصه دفاع مقدس، مردم ایران اسلامی با ایمانشان چنان به مبارزات خود بعد معنوی بخشیدند که از دل مرارت های بی شمار جنگ، ارزش هایی چون شرافت، ایمان، عشق، شجاعت، تدبیر و ایثار تبلور یافت.

کد خبر 3785636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha