۱۷ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۵۱

بروجردی در جمع خبرنگاران اعلام کرد؛

ورودشورای امنیت کشور به فوتبال ایران وکره/تاکید برحفظ حرمت عاشورا

ورودشورای امنیت کشور به فوتبال ایران وکره/تاکید برحفظ حرمت عاشورا

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، از ورود شورای امنیت کشور به موضوع بازی فوتبال ایران و کره جنوبی در شب عاشورای حسینی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علاءالدین بروجردی امروز در حاشیه رونمایی از مستند «خط قرمز» (درباره زندگی و مبارزات شیخ عیسی قاسم) که در خبرگزاری مهر برگزار شد، در جمع خبرنگاران به ورود شورای امنیت کشور (زیرمجموعه شورای عالی امنیت ملی) به موضوع رقابت فوتبال ایران و کره جنوبی در شب عاشورای حسینی اشاره کرد و افزود: بر اساس گزارشی که وزیر ورزش و جوانان ارائه داده است، زمان‌بندی این رقابت در اختیار ایران نبوده و طبق مقررات فیفا، در صورت عدم حضور ایران از دو بازی بعدی نیز محروم می‌شویم.

وی افزود: بر این اساس و با جمع‌بندی صورت گرفته در شورای امنیت کشور، قرار شده است این بازی با روح عاشورایی و با ایجاد نمادهای حسینی در ورزشگاه برگزار شود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: تأکید همه، حفظ حرمت ایام عزای حسینی است و ورزش‌دوستان نیز حتماً این مسئله را مد نظر خواهند داشت.

کد خبر 3790098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ناصر ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
      0 0
      من نمیدونم الکی هی این حرفها را میزنید مگه کسی میخواد به امام.حسین بی احترامی کنه اگر قرار گلی زده شه مردم خوشحالی کنن خوشحالی برای برد هست نه از شهادت امام
    • داریوش ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
      0 0
      بابا مردم مومن تر و فهمیده تر از آن چیزی هستند که کشورهای دیگر بخواهند فکر کنند مردم ما همیشه حرمت ایام عزاداری و ائمه را نگه داشته اند و نگه می دارند و نباید این موضوع را تا این حد حساس کرد مردم به تکلیف خودشان عمل می کنند و انشالله ایران هم گل زد با صلوات بر محمد و ال طاهرش و سیدوسالار شهیدان احساسات خود را بیان می کنند.
    • *مهدی * ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
      0 0
      خوشحالی میکنیم برای برد ایران فدراسیون هم شرایطی فراهم کند بین دو نیمه تماشاگران سینه زنی کنند تا اما اگری نماند
    • حسین ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
      0 0
      یه کاری پیدا کن من برم سر کار،دیگه خسته شدم از بس با فوق لیسانسم کارگری کردم،بخدا بیکاری من از این حرفا مهمتره،فردا اون دنیا ازت نمیپرسن بازی ایران و کره چطور شد،اون دنیا عمر من جوونی که داره تباه میشه رو می پرسن
    • ناشناس ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
      0 0
      اگر حرفی در این مورد زده نمیشد سنگین تر بود. در عزاداریهای ماه محرم نظام دخالتی ندارد که در این مقوله هم نظام را برای دخالت هل میدهید. و ارزشها را پایین می آورید. ملت خودشان امامشان را میشناسند و عزاداری هم میکنند و احتیاج به قیم و اظهار نظرهای الکی ندارند .
    • محمدحسن رنجبر ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
      0 0
      با سلام اگر بعد از ٣٨ سال روضه خواني و عزاداري و سخنراني نتوانسته ايد روح عاشورايي را در فرهنگ مردم نهادينه كنيد كه با يك مسابقه فوتبال بتواند خدشه دار شود پس راه را اشتباه رفته ايد.
    • محمد ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
      0 0
      جناب حسین که میگی بیکاری و از این حرفا ، مطمئن باش مدرکت لیاقت کار مناسب را نداشته یا خودت تلاشت اونقدر نبوده که.... لطفا مباحث رو باهم قاطی نکن نمیدونم چرا مردم میخوان از آب گل آلود ماهی بگیرن .. تو هم مسئول بودی هیچ کاری ازت بر نمیومد... کشور داری سخته ، البته با عرض معذرت
    • رضا ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
      0 0
      حالا ببینید اگه تیم ملی از قصد نباخت
    • عباس ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
      0 0
      بابا مگه قراره تو ورزشگاه چه اتفاقی بیفته که همه مداحان،مسؤلان و... به آن تاختن. به پیغمبر ماایرانیا ائمه وامامانمون رو خیلی دوست داریم وسرمون رو میدیم به جای این صحبتها بیاین مشکلات اقتصادی مملکت رو حل کنین،مردیم ازبس کاسه ی گدایی گرفتیم.
    • شیخی ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
      0 0
      آنها نگرانند مردم ایران را نشناخته اند .امام حسین ع دار و ندار ایرانی است باپیروزی تیم ملی شعار لبیک یاحسین ع یا مهدی ادرکنی سر می دهیم.
    • جواد ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
      0 0
      خدا رو شکر هنوز عقلانیت در بزرگان مملکت از بین نرفته در غیر اینصورت اگر کار تو دست یک عده قلیل لمپن های بی کله بود باید با دنیای و رزش که هیچ با کل دنیا قطع ارتباط می کردیم. انشاالله که مردم دیندار و جوانان حسینی ما با رفتار شایسته خودشون پیام عاشورا را این دفعه با صدای ورزش ارزشی به گوش جهان برسونن. سلام بر حسین آنگاه که زاده شد و آنگاه که کشته شد تا آنگاه که انتقام خونش ستانده شود.
    • احد ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
      0 0
      محب امام بودن پیروی از امام است. امام گفته ظلم نکن نماز بخوان انسان باش وغیره نگفته واسه مسابقه شرط تعیین کن
    • هموطن ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
      0 0
      حسین اقا من دعا میکنم که انشاءالله مشکل همه جوونا که خودمم سه نفر جون بیکار دارم ارباب بی کفن به اذن خداوند رحمان گره از مشکل همه شما بگشاید انشاءالله درخصوص فوتبال اگه انشاءالله گل بزنیم باید جوانان وتماشاگران فهیم ایران زمین با صلوات تشویق کنند که بشه سرمشق برای فیفا وغیرو ذالک که بگن ایرانیان تمام موقعیت ها را بنحو احسن به فرصت تبدیل میکنند که در اینده فکر چنین کاری را نکنند.
    • ناشنا ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
      0 0
      انشاالله به مدد صاحبان عزا فوتبالیست ها پیروز شوند جوانان کشور ما بصیرت دارند وتحت امر ولایت هستند شجاع وبااقتدار بازی خواهند کرد وتماشاچی های عزیز هم دررثای سید وسالار کربلا وعلمدار کربلا ادب ونزاکت رارعایت میکنند هم مرثیه سرایی وطلب مدد میکند جهت سربلندی کشورعزیزما---دعای خیرمردم پشت سرشما -
    • اکبری ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
      0 0
      سلام شب عاشورا شب اندوه فراوان صاحب الزمان عج است . ما ایرانیهای شیعه برایمان هیچ شادیی در این شب آنقدر ارزش ندارد که قلب مهدی فاطمه به درد آید. ان شاءالله حرمت نگه می داریم .واگر تیم ایران گل زد با شعار لبیک یا حسین تشویقشان می کنیم . الهی ما را آنی به خودمان وامگذار.
    • احمدی ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
      0 0
      آقای محمدجان منطقی فکر کن مگر ما مدرک لیاقتی یا غیر لیاقتی داریم؟
    • پرویز نصیری ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
      0 0
      سلام به همه عزیزان انشالله این بازی را خواهیم برد و با فریاد یا حسین فرهنگ و قدرت خودمان را به رخ جهانیان خواهیم رساند.با بازو بند سیاه- سربند یا حسین-و پرچم یا ابوالفضل ع .
    • علی اصغر ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
      0 0
      یعنی 9 امتیاز مهتره یا عاشورای حسینی.مگه ما چندتا عاشورا داریم.به درک امتیاز میگرفتن.باید لغو ش میکردن.
    • شهروند ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
      0 0
      فوتبال یه چیزه عزاداری امام حسین یه چیز دیگه چرا فوتبال را به مذهب و سیاست را به فوتبال پیوند می دهید؟
    • دانیال ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
      0 0
      ای کاش برای اوضاع مملکت وجوانان این کشور همین قدر حساسیت نشان میدادند اونجایی که باید حساست نشان دهند سکوت می کنند اونجایی که هیچ اهمیتی وجود ندارد حساسیت به خرج میدهند .
    • جک ملی ۰۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
      0 0
      عجب از این همه دلواپسی ما با حسین( ع )بوده و هستیم و خواهیم بود.
    • حجت ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
      0 0
      ان شاء ا.. که ببازیم من نمیدونم این فوتبال چه خیری به این مردم رسانده که آنقدر سنگ ان را به سینه میزنیم چه مشکلی را حل کرده اصلا نباشد مگه چه می شود غیر از اینکه یه عده ای را میلیاردر نموده و اما بازی و به طبع آن هلهله در شب عاشورا مسلم است که از اعمال یزیدیان است
    • تسلیت ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۰
      0 0
      ایکاش آقای کفاشیان از روزی که متوجه این تقارن شد اقدام خردمندانه ای میکرد واسه تغییر تاریخ بازی. تا الان اینهمه نگرانی و حرف پیش نیاد. السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین.