۴ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۲۰

در پی طوفان رخ داده در استان کرمانشاه؛

آب شهرستان جوانرود و ۳۲ روستای آن قطع شد

آب شهرستان جوانرود و ۳۲ روستای آن قطع شد

کرمانشاه- مدیر روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان کرمانشاه از قطعی آب شهرستان جوانرود و ۳۲ روستای آن در پی طوفان رخ داده و باد شدید در استان خبر داد.

علی حسین مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر  در خصوص وضعیت شبکه آب و فاضلاب استان با توجه به کاهش محسوس دمای کرمانشاه به زیر صفر درجه و همچنین وزش باد شدید در استان گفت: در پی این موضوع و طوفان رخ داده، مشکلاتی برای شبکه آب و فاضلاب ما در دو شهرستان جوانرود و ثلاث باباجانی رخ داده است.

وی افزود: به واسطه اینکه عمده تامین آب ما برای شهرستان جوانرود از چاه های خط انتقال چاه های روانسر به سمت جوانرود است و به دلیل اینکه ایستگاه پمپاژ  صادق آباد در بین روانسر و جوانرود به خاطر قطع برق از دور خارج شده است، علاوه بر شهر جوانرود ۳۲ روستا هم که از این خط انتقال استفاده می کنند با قطع آب مواجه شده اند.

مدیر روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان کرمانشاه ادامه داد: بیش از ۴۰ درصد تاسیسات شهر جوانرود هم که تامین کننده بخشی از شهر جوانرود است به واسطه تاسیسات برقی اش قطع است، و در شهر جوانرود به طور کلی قطع آب داریم.

وی از اقداماتی در این راستا خبر داد و تصریح کرد: اقدامات اولیه توسط ستاد بحران استانداری و ستاد بحران شهرستان جوانرود صورت گرفته و جلساتی نیز برگزار شده است.

مرادی از ارسال آب بسته بندی و تانکر آب توسط شرکت آب و فاضلاب استان با کمک ارگان های دیگر چون هلال احمر و سپاه به شهر جوانرود خبر داد.

وی افزود: در شهر تازآباد ثلاث باباجانی هم اتفاقاتی رخ داده اما نسبت به جوانرود با مشکلات کمتری مواجه است و بیشتر مشکلات ما در شهر جوانرود است.

مدیر روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد، هر چه سریعتر شرکت توزیع برق بتواند سیستم برق این منطقه را راه اندازی کرده و در پی آن طی یکی دو ساعت آینده مشکل تامین آب شهر جوانرود هم حل شود.

کد خبر 3832910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha