۴ آذر ۱۳۹۵، ۱۳:۴۷

در پی طوفان رخ داده؛

شبکه برق بسیاری از نقاط کرمانشاه آسیب دید/قطعی برق در غرب استان

شبکه برق بسیاری از نقاط کرمانشاه آسیب دید/قطعی برق در غرب استان

کرمانشاه- مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه از خسارت به شبکه برق استان خبرداد و گفت: این اتفاق منجر به قطعی برق بسیاری از نقاط از جمله شهرستان های غربی و شمال غربی استان شده است.

علیمراد مرادی مجد در گفتگو با خبرنگار مهر، از آسیب جدی به برخی از بخش های شبکه برق استان در پی وقوع طوفان اخیر خبر داد.

وی افزود: از دیروز عصر که شرایط آب و هوایی در استان تغییر کرد، متاسفانه خاموشی در شهرستان های غربی  و شمال غربی استان داشتیم که از آنجمله می توان به شهرستان های گیلانغرب، قصرشیرین، سرپل ذهاب، جوانرود، ثلاث باباجانی، روانسر و پاوه اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از رفع مشکل در نقاط فوق طی اقدامات نیروهای این شرکت خبر داد و تصریح کرد: درمسیر بین روانسر- پاوه که تغذیه کننده پمپاژ آب جوانرود هم در آن واقع شده است، متاسفانه به دلیل اتصالهایی که در خط پیش آمده و چندین تیر برق در این منطقه شکسته است، الکتروپمپ تغذیه کننده آب جوانرود از مدار خارج شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون خودم و همکارانم در محل این مشکل حضور داریم، از تلاش نیروهای شرکت توزیع نیروی برق استان برای رفع هر چه سریعتر  مشکل فوق خبر داد.

مرادی مجد در خصوص مشکل شبکه برق در سایر نقاط استان نیز گفت: حدود ۱۵ روستا نیز که از همین خطوط در مسیر جوانرود تغذیه می شوند هم اکنون با مشکل قطعی برق مواجه هستند که تلاش می کنیم هر چه سریعتر این مشکل نیز رفع شود.

وی در خصوص خسارات وارده به شبکه برق استان نیز گفت: در سطح استان خسارات زیادی به شبکه ما وارد شده اما میزان کلی خسارات هنوز برآورده نشده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با بیان اینکه هواشناسی سرعت باد در این منطقه را ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت اعلام کرده بود، گفت: این میزان سرعت باد، عدد خیلی بالایی است و در چنین شرایطی مطمئنا شبکه و تجهیزات ما خسارت زیادی خواهد دید.

کد خبر 3833009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha