۱۳ آذر ۱۳۹۵، ۱۵:۱۲

دبیر دومین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری:

۲۵۰ اثر به دبیرخانه کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری ارسال شد

۲۵۰ اثر به دبیرخانه کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری ارسال شد

بوشهر - دبیر دومین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری گفت: ۲۵۰ اثر شامل مقاله، پایان‌نامه و کتاب به دبیرخانه دومین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری ارسال شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام یوسف جمالی پیش از ظهر شنبه در حاشیه دومین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی در راستای معرفی نخبگان روحانیت استان بوشهر برگزار شده است.

وی با اشاره به برگزاری همایش تجلیل از مفاخر روحانیت استان بوشهر و همچنین یادواره شهدای روحانی استان، بیان کرد: این برنامه‌های بزرگان روحانیت را به جامعه علمی و نسل جوان معرفی کرده است.

دبیر دومین کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه انقلابی‌گری، تصریح کرد: بخش ویژه کنگره علمی پژوهشی علامه بلادی در سال جاری، حوزه علمیه انقلابی است.

وی از شناسایی نخبگان و استعدادهای برتر طلاب به عنوان یکی از اهداف این کنگره نام برد و اضافه کرد: تقویت روحیه تحقیق و پژوهش در بین طلاب و روحانیون از دیگر اهداف این کنگره است.

جمالی افزود: معرفی علما و مفاخر و نخبگان و همچنین افزایش سطح رقابت طلاب و رشد کیفی و کمی تولید آثار طلاب از دیگر اهداف برگزاری این کنگره است.

کد خبر 3839430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha