۲۵ آذر ۱۳۹۵، ۱۴:۰۲

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:

رشد احساس امنیت نشان از مشارکت مردم با دستگاه‌های امنیتی است

رشد احساس امنیت نشان از مشارکت مردم با دستگاه‌های امنیتی است

بروجرد - رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر امروز احساس امنیت در کشور از رشد قابل قبولی برخوردار بوده، نشان از مشارکت مردم با دستگاه های امنیتی است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از  روابط عمومی نیروی انتظامی لرستان علاء الدین بروجردی در جمع کارکنان نیروی انتظامی شهرستان بروجرد اظهار داشت: اگر امروز احساس امنیت در کشور از رشد قابل قبولی برخوردار است، نشان از مشارکت جدی مردم در مقوله امنیت و تعامل با دستگاه های امنیتی بخصوص پلیس است.

وی افزود: امروز، پلیس ایران اسلامی با اتکا به ایمان و تقوای الهی در انجام ماموریت های خود توانسته دستاوردهای قابل توجهی را کسب کند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی برقراری امنیت پایدار در کشور را نتیجه تلاش شبانه روزی نیروی جان بر کف انتظامی و دستگاه های امنیتی برشمرد و تصریح کرد: اگر امروز احساس امنیت در کشور، از رشد قابل قبولی برخوردار است نشان از مشارکت جدی مردم در مقوله امنیت و تعامل با دستگاه های امنیتی به خصوص پلیس است.

بروجردی خاطر نشان کرد: پلیس تا حد توان، سهم خود را در ایجاد امنیت به انجام رسانده و برای پایداری امنیت در جامعه، همه اقشار و نهادها نیز باید سهم و نقش خود را به خوبی ایفاء کنند.

وی در ادامه با اشاره به نوع ماموریت های نیروی انتظامی و خدمات این نیرو در تمامی عرصه های زندگی فردی و اجتماعی شهروندان، نوع خدمات و گستردگی خدمات رسانی در ناجا را بی بدیل برشمرد و خاطر نشان کرد: اقتدار و حضور ناجا در جامعه ، نشان از آرامش و تجلی امنیت اجتماعی است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تقدیر از تلاش فرماندهی انتظامی لرستان در برقراری امنیت مطلوب استان گفت: حفظ امنیت نظام و تداوم انقلاب در گرو خدمات کارکنان ناجا در سراسر کشور است.

کد خبر 3851238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha