۲۸ آذر ۱۳۹۵، ۹:۰۵

اسماعیل میهن‌دوست در گفتگو با مهر:

«تقصیر من نیست» به «ترومای سرخ» تغییر نام داد/ اتمام صداگذاری

«تقصیر من نیست» به «ترومای سرخ» تغییر نام داد/ اتمام صداگذاری

اسماعیل میهن دوست با بیان اینکه نام «تقصیر من نیست» به «ترومای سرخ» تغییر کرد از اتمام مراحل صداگذاری این فیلم سینمایی گفت.

اسماعیل میهن‌دوست کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تغییر نام فیلم سینمایی «تقصیر من نیست» گفت: به دلیل بازنویسی های مختلف عنوان «تقصیر من نیست» دیگر از لحن و محتوای داستانی اولیه دورتر شده بود اما پروانه ساخت را با همان اسم اولیه گرفتیم.

وی افزود: درنهایت برای این فیلم عنوان «ترومای سرخ» را انتخاب کردیم زیرا همخوانی بیشتر و بهتری به لحاظ لحن و درون مایه با فیلم دارد.

کارگردان «برخورد خیلی نزدیک» بیان کرد: ما برای فیلم فرم حضور در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر را پر کردیم و به همین ترتیب اولین نمایش «ترومای سرخ» در جشنواره فجر خواهد بود. درباره آخرین وضعیت آن هم باید بگویم بهمن اردلان در حال اتمام صداگذاری در استودیو بهمن و مرتضی مشهودی در حال تکمیل جلوه های ویژه بصری آن است.

میهن دوست در پایان با اشاره به داستان «ترومای سرخ» اظهار کرد: این فیلم قصه‌ای عاشقانه در بستر یک سفر شهری در تهران است. طی این سفر نگار با بازی پریوش نظریه، شخصیت اصلی فیلم در تلاش برای حفظ تعادل بین چهار بعد شخصیتی زن یعنی معشوقه، مادر، آمازون و مادونا است.

در این فیلم مهتاب کرامتی، رضا کیانیان، ویشکا آسایش، باران کوثری و مهوش افشارپناه نیز به عنوان بازیگر حضور دارند و علاوه بر آتش تقی پور، بیش از بیست چهره جوان و جدید عرصه تئاتر با اولین تجربه سینمایی خود در این فیلم مشارکت کرده‌اند. این عده حدود سه ماه با میهن دوست تمرین‌های مختلف را برای آماده سازی طی کردند.

کد خبر 3852609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha