۳۰ آذر ۱۳۹۵، ۲۲:۱۰

مهار شعله های آتش در بالکن مجتمع مسکونی/حادثه مصدوم نداشت

مهار شعله های آتش در بالکن مجتمع مسکونی/حادثه مصدوم نداشت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین از وقوع آتش سوزی در بالکن یک مجتمع مسکونی خبر داد و گفت: با حضور به موقع آتش نشانان آتش سوزی با حداقل خسارت مهار شد.

بهنام کرمانی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت ۲۰:۵۹ دقیقه امشب وقوع حریق در طبقه سوم یک مجتمع مسکونی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله ماموران دو ایستگاه با تجهیزات کامل و تشک نجات به محل حادثه در خیابان رسالت خیابان حافظ ۸ اعرام شدند .

وی افزود: با حضور آتش نشانان در محل حادثه مشخص شد حریق در محدوده بالکن یکی از واحدهای مسکونی در طبقه سوم مجتمع رخ داده است و با توجه به وزش باد در حال سرایت به داخل خانه است .و همسایه ها با مشاهده دود ناشی از آتش سوزی موضوع را با سامانه ۱۲۵ در میان گذاشته اند.

کرمانی گفت: آتش تشانان  با مراجعه به واحد مسکونی که حریق در آن رخ داده بود پی بردند که اعضای خانواده در محل حضور ندارند از این رو آتش نشانان با استفاده از بالابر و از داخل حیاط موفق به مهار شعله های آتش شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ورامین افزود: خوشبختانه شعله های آتش در کمترین زمان ممکن مهار شد و حادثه آتش سوزی هیچ مصدومی نداشت.

کرمانی ادامه داد: علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان علت یاب سازمان در دست بررسی است .

کد خبر 3855645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha