۲ دی ۱۳۹۵، ۱۳:۳۴

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

تعطیلی مدارس ٤٥ میلیارد ریال خسارت به آموزش و پرورش وارد می کند

تعطیلی مدارس ٤٥ میلیارد ریال خسارت به آموزش و پرورش وارد می کند

ارومیه- مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: بابت هر روز تعطیلی مدارس ٤٥ میلیارد ریال خسارت به آموزش و پرورش وارد می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون سیدمصطفوی صبح پنجشنبه در در اجلاس رؤسای آموزش و پرورش مناطق استان با بیان اینکه بابت هر روز تعطیلی مدارس ٤٥ میلیارد ریال خسارت به آموزش و پرورش وارد می شود افزود:مدیران وروسای مناطق در اعلام تعطیلی مدارس سرعت در اطلاع رسانی را لحاظ کنند.

وی بابیان اینکه سعی می شود تا ساعت ۲۳ شب این موضوع از طریق روابط عمومی اداره کل به موقع از رسانه ها اطلاع رسانی شود اظهارداشت: مدیران وروسای مناطق در اعلام تعطیلی مدارس با لحاظ مقررات مصوب و اطلاع رسانی سریع عمل کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با بیان اینکه از هفته آینده، پاداش بازنشستگان فرهنگی استان در سال ٩٤ به حسابشان واریز خواهد شد اظهار داشت: با تامین اعتبارات لازم، از روز شنبه ٤ دی ماه پاداش بازنشستگان فرهنگی استان در سال ٩٤ به حسابشان واریز خواهد شد.

وی با بیان اینکه امروز هماهنگی و همدلی در مجموعه آموزش و پرورش در وضعیت خوبی قرار دارد افزود: تعامل مناسب با مسئولان عالی استان و اصحاب رسانه همواره رویکرد مسئولان آموزش و پرورش می باشد.

سیدمصطفوی با اشاره به اینکه اعتماد خاصی بین آموزش و پرورش و ارگان های حساس ایجاد شده است عنوان کرد: تیم رسانه ای مؤثر برای آموزش و پرورش استان تشکیل شده است و تلاش می کنیم دغدغه ها و دلنگرانی های اصحاب رسانه را پاسخ دهیم.

وی با تاکید براینکه آموزش و پرورش با صلابت و اخلاق محوری تکلیف خود را ادا می کند و در انتخابات هم بدون هرگونه سیاسی کاری مشارکت خواهیم شد گفت: به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش عرض می کنم که با هیچ ارگانی زاویه نداریم حرمت آموزش و پرورش بالاتر از هرگونه اختلاف و زاویه است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با تاکید بر تاثیرات مثبت بازدید روسا از مدارس گفت: رؤسای مناطق باید حداقل دوبار در هر شش ماه به مدارس رفته و بازدید داشته باشد.

وی ادامه داد: دلگرمی معلم، رابطه اولیا و مدرسه، مراودات مالی  آموزش و پرورش و بسیاری از مسائل مربوط به آموزش و پرورش با حضور و بازدیدهای مدیران در مدارس حل خواهد شد.

سیدمصطفوی بر تقویت شورا معلمان، شورای دانش آموزان و گروههای آموزشی در مدارس تاکید کرد و اضافه کرد: کاهش بخشنامه های ارسالی به مدارس به مدیران مدارس فرصت می دهد تا در مدیریت مدرس با تفکر و قدرت بیشتری عمل کنند.

کد خبر 3857029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نمیگم IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۳
      0 0
      سلام میدانم برادران که خسارات تعطیلی زیاد است ولی این راهم بدانید که کودک من که هنوز که هنوزهم دبستان میرود و تحمل چنین آلودگی را ندارد من نفس که می‌کشم ته گلویم از این هوا میسوزد بس درباره ی تعطیلی ۴ دی کمی بیاندیشید و فکرکنید.
    • یه بنده خدا IR ۰۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۶
      0 0
      والا چه عرض کنم خدمت مسئولان عزیزی که اینقدر لطف دارن به مردم.مومن خدا سیستم گرمایشی مدرسه فجر کار نمیکنه و بچه ها توو سرما و با کاپشن میشینن توو کلاس.میشه توضیح بدی وقتی مدارس تعطیل میشه چطور به شما ۴۵ میلیارد ریال خسارت وارد میشه؟