۸ مهر ۱۳۸۵، ۱۶:۵۴

"سال‌هاي برف و بنفشه" براي شبكه سه توليد مي‌شود

تصويربرداري مجموعه تلويزيوني "سال‌هاي برف و بنفشه" به كارگرداني سعيد سلطاني از 20 روز پيش براي گروه فيلم و سريال شبكه سه شروع شده و هم اكنون ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاري مهر، مجموعه تلويزيوني "سال هاي برف و بنفشه" به كارگرداني سعيد سلطاني و تهيه كنندگي اسماعيل عفيفه به سفارش گروه فيلم و سريال شبكه سه سيما تهيه مي شود و رضا جولايي فيلمنامه آن را بر اساس طرحي از رضا كاشاني نوشته است.

در "سال هاي برف و بنفشه" بازيگراني چون سام درخشاني، لاله اسكندري، جهانگير الماسي، اسماعيل شنگله، امير آقايي، صالح ميرزاآقايي، رحيم نوروزي، محسن قاضي مرادي، آزيتا لاچيني، مهدي فقيه، آتش تقي پور، محسن افشار، نفيسه روشن و قدرت صالحي بازي مي كنند و داستان آن اواخر سال 1341 مي گذرد. مهندس علي فلاح بعد از فارغ التحصيلي در رشته كشاورزي از اروپا به ايران برمي گردد. او تصميم مي گيرد با وجود مخالفت خانواده اش به شهرستان ورامين رفته و در قطعه زميني كه متعلق به پدرش است كار كند و با گسترش كشاورزي شركت بزرگي در آنجا داير كند.

تيمسار اميرشاهي كه از مالكين بزرگ منطقه و در ضمن پيشكار شاپور غلامرضا پهلوي نيز هست، از پشتكار و مديريت علي خوشش مي آيد و تلاش مي كند وي را جذب تشكيلات خود كند. در چنين شرايطي وقايع خرداد 1342 رخ مي دهد. مردم پيشوا در اعتراض به دستگيري مرجع تقليد خود حضرت امام (ره) قيام كرده و كفن پوش به سمت تهران حركت مي كنند و حضور ناخواسته علي در اين ماجرا زندگي او را به سمت ديگري هدايت مي كند.

رضا خامه چيان مديرتصويربرداري، صالح حبيبي صدابردار، فرهاد عزيزي فرد طراح صحنه، فرامرز بادرامپور طراح لباس، بروز نيك نژاد برنامه ريز و دستيار اول كارگردان و عزيز عليزاد مدير توليد با اين پروژه همكاري دارند.

کد خبر 387540

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha