۲۷ بهمن ۱۳۹۵، ۸:۱۴

با عنوان «آنری پیک مرموز» منتشرشد؛

اثر تازه نویسنده پرفروش فرانسوی در ایران/ هراس از رهاشدگی

اثر تازه نویسنده پرفروش فرانسوی در ایران/ هراس از رهاشدگی

کتاب «آنری پیک مرموز» نوشته دیوید فوئنکینوس با ترجمه ساناز فلاح‌فرد از سوی نشر هیرمند، منتشر و روانه کتابفروشی‌ها شد.

به گزارش خبرنگار مهر، موضوع اصلی این کتاب داستان‌هایی از فرانسه است. دیوید فوئنکینوس نویسنده این اثر، در عبارتی که پشت جلد کتاب «آنری پیک مرموز» آورده، نوشته است: «هر کتاب، روشی خاص برای روشن کردن گذشته دارد. وقتی من رمان می‌نویسم فقط به دنبال شناخت خودم نیستم بلکه احساسات عمیق خودم را هم کشف می‌کنم».

این نویسنده جوان فرانسوی از همان ابتدای حرفه‌اش موفقیت‌های بسیاری کسب کرد و طبق آمار روزنامه فیگارو، هم‌اکنون یکی از پنج نویسنده پرفروش کشورش است. برای مثال، اولین رمان فوئنکینوس به نام «وارونگی حماقت» (۲۰۰۲) جایزه «فرانسوآ موریاک» را دریافت کرد.

وی در ۲۸ اکتبر ۱۹۷۴ در پاریس به دنیا آمد. دانشجوی ادبیات دانشگاه سوربن بود و علاقه‌اش به موسیقی موجب شد که مشغول تدریس آن شود. آثارش تاکنون به ۳۶ زبان ترجمه شده‌اند. آلبرت کوهن نویسنده محبوب اوست و مانند او، مضمون بیشتر نوشته‌هایش، عشق است. آثار وی سرشار از طنزپردازی است. فوئنکینوس با شوخ‌طبعی خاص خود، هراس از رهاشدگی، شکست‌های عاطفی و موانع عشقی را توصیف می‌کند.

کتاب «آنری پیک مرموز» در ۳۷۵ صفحه و در شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و با بهای ۲۳ هزار تومان از سوی انتشارات هیرمند به چاپ رسیده است.

کد خبر 3905881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha