۹ اسفند ۱۳۹۵، ۱۸:۱۷

معاون اداره کل اوقاف و امور خیریه کرمانشاه خبر داد:

اعزام ۱۵۰۰ کرمانشاهی به مشهد مقدس در قالب طرح زائران حرم رضوی

اعزام ۱۵۰۰ کرمانشاهی به مشهد مقدس در قالب طرح زائران حرم رضوی

کرمانشاه- معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: ۱۵۰۰ زائر استان کرمانشاه در قالب طرح زائران حرم رضوی به مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجید میرزایی امروز دوشنبه در حاشیه مراسم بدرقه زائرین حرم رضوی در کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: طرح زائران حرم رضوی به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه و از محل موقوفات منطبق و نیات موقوفات کوثر اهل بیت(ع) و مرحوم حاج محمد تقی اصفهانی برگزار شده است.

وی افزود: هدف از این طرح اعزام آن تعداد از افرادی است که تاکنون مشرف به آستان علی بن موسی الرضا(ع) نشده اند و یا تمکن مالی برای این سفر معنوی را ندارند.

میرزایی ادامه داد: تاکنون موفق شدیم سه دوره را به این سفر اعزام کنیم و امروز چهارمین گروه از زائران به این سفر معنوی اعزام خواهند شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه همچنین ابراز داشت: در هر مرحله ۷ کاروان به جهت زیارت اعزام می شوند که پنج شنبه همین هفته آخرین گروه اعزام خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: در مجموع طی این مدت توانستیم ۱۵۰۰ نفر زائر را در قالب طرح زائران حرم رضوی به مشهد مقدس اعزام کنیم.

حجت الاسلام میرزایی بیان داشت: امسال این برنامه توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه برگزار شد و امید است بتوانیم برای سال آینده این برنامه را به طور منسجم تری اجرا کنیم.

به گفته معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه این سفر معنوی برای زائران صددرصد رایگان و هزینه آن از محل نیات موقوفات تامین شده است.

کد خبر 3919180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha