۱۶ آبان ۱۴۰۰، ۱۴:۱۰

مدافعان سلامت استان بوشهر به حرم رضوی اعزام شدند

مدافعان سلامت استان بوشهر به حرم رضوی اعزام شدند

بوشهر- رئیس بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر از اعزام ۷۰ نفر از مدافعان سلامت استان به حرم رضوی خبر داد.

مرادعلی فولادوند در حاشیه اعزام مدافعان سلامت استان بوشهر به مشهد مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این افراد، اعضا بسیج جامعه پزشکی (بهیار، پیراپزشک) و بسیجیانی هستند که در حوزه سلامت و همه‌گیری کرونا کمک‌های ارزشمندی را در زمینه واکسیناسیون و درمانگاه‌های سرپایی انجام دادند که از تمام شهرستان‌ها انتخاب شدند.

وی گفت: با هدف تکریم و تجلیل از کادر بهداشت و درمان جبهه سلامت استان بوشهر، تعداد ۷۰ نفر از کادر درمان مقابله با کرونا از محل عوائد موقوفات استان صبح امروز به مشهد مقدس اعزام شدند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر خاطرنشان کرد: تمامی هزینه‌های اعزام کادر درمان مقابله با کرونا به مشهد مقدس اعم اعزام و اسکان و پذیرایی توسط اوقاف استان بوشهر و از محل عوائد موقوفات تأمین شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر نیز از اجرای هشتمین طرح زائران حرم رضوی در بوشهر خبر داد و اظهار داشت: این طرح در راستای اجرای امینانه نیت واقفان خیراندیش در استان اجرایی خواهد شد.

حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیل‌پور تصریح کرد: در هشتمین دوره طرح زائران حرم رضوی، تعداد ۷۰ نفر از رزمندگان جبهه سلامت کادر درمان مقابله با کرونا استان به حرم رضوی مشرف شدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر خاطرنشان کرد: این افراد شامل کادر درمان از شهرهای مختلف استان هستند که توسط دانشگاه علوم پزشکی به اوقاف معرفی و طی مراسمی به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی گفت: زائران حرم رضوی طی دو دستگاه اتوبوس از مرکز فرهنگی قرآنی عباس بن علی (ع) بوشهر راهی مشهد مقدس شدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر گفت: یکی از نیات واقفین در استان بوشهر اعزام زائران به حرم علی بن موسی‌الرضاست که در همین خصوص مرحوم زائر حسین ریزی قسمتی از اموال خود را برای اعزام زائران حرم رضوی وقف کرده است.

اسماعیل‌پور افزود: سال‌ها اعزام گروه‌های مختلف را انجام می‌دادیم و امسال تصمیم گرفته شد زائران حرم امام رضا (ع) از جبهه سلامت باشند. تا تجدیدقوا کرده و با نیروی مضاعف به درمان بیماران بپردازند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر اضافه کرد: امروز نیز ۷۰ نفر از جبهه سلامت استان با دو دستگاه اتوبوس عازم حرم رضوی می‌شوند که رفت‌وبرگشت ۸ روز است.

کد خبر 5345949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha