۱۲ اسفند ۱۳۹۵، ۱۹:۴۷

 مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان:

تهامی نفتی نیست/به دنبال بهبود وضعیت خود در لیگ برتر هستیم

تهامی نفتی نیست/به دنبال بهبود وضعیت خود در لیگ برتر هستیم

آبادان – مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: در زمان حاضر ما وضعیتمان در لیگ خوب نیست اما به دنبال آن هستیم که این وضعیت را بهبود ببخشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد خادمی عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی تمیش مقابل تیم فوتبال پیکان تهران افزود: امید می رود تا با توجه به هفته های باقی مانده امسال بتوانیم نتایج خوبی را به دست آوریم و با یک برنامه ریزی خوب بازیهای آینده را نیز دنبال کنیم.

وی با اشاره به محرومیت تیم نفت از همراهی تماشاگرانش در بازی فردا اظهار کرد: همانطور که مطلع هستید به دلیل اتفاقاتی که پس از بازی با پدیده رخ داد ما از وجود حامی اصلی مان یعنی تماشاگران محروم هستیم، روز گذشته باشگاه پس از دریافت این ابلاغیه، سریعا با فدراسیون مکاتبه کرد و در زمان حاضر نیز این موضوع به طور جدی از سوی باشگاه در حال پیگیری و رفع است تا در بازی فردا بتوانیم جریان محرومیت تماشاگرانمان به عنوان حامیان اصلی مان بر روی سکوها را لغو کنیم و دوباره آنها را بر روی سکوها ببینیم.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: با توجه به نتایجی که در هفته های اخیر به دست آوردیم، بازی با پیکان یک بازی حساس برای ما است و به طور قطع و یقین به دنبال کسب هر سه امتیاز بازی هستیم، البته ما چند بازیکن مصدوم همچون علی عبدالله زاده (مدافع تیم) را برای بازی فردا داریم.

خادمی گفت: با توجه به تمریناتی که در هفته گذشته در اردوی تهران داشتیم و آنالیزی که از تیم پیکان داریم و اینکه این تیم در خط حمله اش دارای یک فوروارد خیلی خوب است، به دنبال آن هستیم که با راهکارهایی که سرمربی تیم به بازیکنان ارائه کردند و مهار این تیم در نقاط حمله شان و ضعف خط دفاعی شان استفاده کنیم و ضربات نهایمان را به آنها بزنیم و سه امتیاز بازی را به دست آوریم.

خادمی در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران که وضعیت تیم نفت را اسفناک خواند، افزود: وضعیت تیم ما اسفناک نیست، ما از نیم فصل اول و پس از بازی با ذوب آهن روند امتیاز گیری تیممان دچار مشکل شد چرا که ما مهره های خوبی را همچون «میلاد جهانی»، «مصطفی احمدی»، «امیر زولیکانی» و «رضا نوروزی» را از دست دادیم و اینها به تیم لطمه وارد کرد، ضمن آنکه ما نتوانستیم در نیم فصل دوم مهره های جایگزین آنها را در اختیار بگیریم.

وی با بیان اینکه تیم نفت برای قهرمانی بسته نشده است، اظهار کرد: در بازی با نفت تهران ما خوب بازی کردیم و بازی با استقلال خوزستان نیز حقمان نبود، ما در چند بازی گذشته از اشتباهات داوری ضربات زیادی خوردیم، در بازی مقابل استقلال صنعتی داور پنالتی ما را نگرفت و در بازی با پدید مشهد نیز روی دو گل آنها (پنالتی و گل سوم) داور بسیار تاثیر گذار بود، ما وضعیت فعلی مان خوب نیست اما به دنبال آنیم که این وضعیت را بهبود ببخشیم.

به گفته خادمی تلاشها برای ارسال هر چه سریعتر آی دی کارت بازیکن عراقی برای استفاده از توان آن در حال انجام است.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان همچنین در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه جواب شما به اظهار نظر تهامی در مورد کادر فنی تیم پس از بازی نفت و پدیده مشهد چیست، گفت: قصد ندارم در این باره حرف بزنم، زمان همه چیز را مشخص می کند، به هر حال سابقه همکاری من با نفت آبادان به یک فصل و نیم می رسد و این در حالی است که تهامی تنها یک نیم فصل تیم را همراهی کرده بود.

خادمی با بیان اینکه تهامی یک استقلالی است و نفتی نیست، افزود: تهامی فوتبالیست بسیار بزرگ و قابل احترامی است و من همیشه وی را به عنوان یک الگو و اسطوره دوست دارم اما این حرفها الان وقتش نیست و نباید بگوید که کمکهای کریمی به وی خیانت می کنند، همه می دانند ما با تمام وجود و شرافتمان به دنبال آنیم که نفت آبادان نتیجه بگیرد.

وی اظهار کرد: ما خرج خانواده مان را از اینجا می گیریم و می خواهیم پولی را که از آبادان می گیریم حلال باشد، اگر تهامی واقعا نفت آبادان را دوست دارد بایستی فارغ از این جریانات و صحبتها به تیم کمک کند.

کد خبر 3921748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha