۱۳ اسفند ۱۳۹۵، ۱۵:۵۰

امام جمعه شهرکرد:

اقتصاد مقاومتی وابستگی ها را به خارج از کشور کاهش می دهد

اقتصاد مقاومتی وابستگی ها را به خارج از کشور کاهش می دهد

شهرکرد- نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی وابستگی ها را به خارج از کشور کاهش می دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد علی نکونام در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی وابستگی ها را به خارج از کشور کاهش می دهد، اظهار داشت: باید در در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی با تمام توان تلاش کرد.

وی عنوان کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی زمینه ساز توسعه و پیشرفت کشور را فراهم می کند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد ادامه داد: اقتصاد مقاومتی زمینه رونق بخش تولید را در سطح استان فراهم می کند و بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور را حل می کند.

ترویج فرهنگ مصرف کالای داخلی در سطح کشور ضروری است

حجت الاسلام محمد علی نکونام عنوان کرد: باید زمینه برای ترویج فرهنگ مصرف کالای داخلی در سطح کشور فراهم شود.

وی ادامه داد: مصرف کالای داخلی موجب توسعه بخش تولید در سطح کشور می شود و زمینه برای توسعه بیشتر کشور فراهم می شود.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد ادامه داد: رونق بخش تولید موجب ایجاد اشتغال برای جوانان و کاهش نرخ بیکاری در سطح کشور می شود.

مبارزه جدی با ورود کالای قاچاق در کشور ضروری است

حجت الاسلام محمد علی نکونام با اشاره به اینکه مبارزه با ورود کالای قاچاق به سطح کشور باید مورد توجه جدی قرار بگیرد، ادامه داد: کالای قاچاق ضربات جبران ناپذیری به اقتصاد کشور وارد می کند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در ادامه با اشاره به هفته احسان و نیکوکاری، عنوان کرد: هفته احسان و نیکوکاری از روز ۱۴اسفندماه آغاز می شود.

حجت الاسلام محمد علی نکونام در بخشی از سخنان خود به هفته منابع طبیعی اشاره کرد و گفت: ترویج فرهنگ درختکاری باید مورد توجه بیشتر قرار بگیرد.

کد خبر 3922085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha