۲۳ اسفند ۱۳۹۵، ۱۴:۲۵

به همت پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی؛

کتاب صراط اندیشه و عمل به چاپ دوم رسید

کتاب صراط اندیشه و عمل به چاپ دوم رسید

کتاب صراط اندیشه و عمل به همت پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به چاپ دوم رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، چاپ دوم کتاب «صراط اندیشه وعمل» اثر آیت‌الله ابوالقاسم علیدوست که به کوشش گروه سنت‌های حوزوی و آداب طلبگی مرکز پژوهش ‏های جوان پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی سامان یافته است، منتشر شد.

صراط اندیشه و عمل درصدد است منظومه ‏ای از سبک زندگی طلبگی ارایه کند. نویسنده در این اثر معتقد است شناخت مسیر و مقصد طلبگی امری ضروری است و اگر طلاب و دانش‏پژوهان دینی از آغاز طلبگی، شناخت کافی از راه و مقصد خویش داشته باشند، با نشاط در تحصیل گام برمی‌دارند و با امید به آینده رسالت خود را در مقاطع مختلف ایفا می‏ کنند. با توجه به اهمیت جایگاه طلبگی و خطرهایی که طلبه ‏را تهدید می‏ کند، بیش ‏از هر چیز وجود مرجعی ‏راهنما یا شناسنامه‏  ای برای شناساندن گذشته، مسیر و آینده حوزه‏علمیه اهمیت پیدا می ‏کند تا بر اساس نیازها و ضرورت‏ های طلبه هدایتی جامع در تهذیب، تحصیل، تدریس، تحقیق و تبلیغ ارایه کند.

چاپ دوم کتاب «صراط اندیشه وعمل» از هشت فصل به شرح زیر تشکیل شده است:

فصل اول: کلیات

فصل دوم: دوره‌های تحصیلی

فصل سوم: روش‌شناسی تحصیل

فصل چهارم: تدریس

فصل پنجم: تبلیغ

فصل ششم: تحقیق

فصل هفتم: رفتار طلبگی

فصل هشتم: پیوست‌نامه

چاپ دوم کتاب «صراط اندیشه وعمل» اثر آیت‌الله ابوالقاسم علیدوست، با قیمت ۲۵،۰۰۰ تومان توسط انتشارات کانون اندیشه جوان، منتشر و در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات تکمیلی و تهیه کتاب می‌توانند به‌ وبگاه کانون اندیشه جوان یا سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی مراجعه نمایند.

کد خبر 3931443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha