۲۸ اسفند ۱۳۹۵، ۱۶:۲۳

مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه‎ای مرکز بهداشت استان همدان عنوان کرد:

انجام ۳۵۰ مورد نمونه‌برداری از مواد غذایی طی ۲۰ روزگذشته در همدان

انجام ۳۵۰ مورد نمونه‌برداری از مواد غذایی طی ۲۰ روزگذشته در همدان

همدان - مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه‎ای مرکز بهداشت استان همدان از انجام ۳۵۰ مورد نمونه‌برداری از مواد غذایی طی ۲۰ روزگذشته در همدان خبر داد.

حسینعلی نوروزی در گفتگو با خبرنگار مهر به اقدامات انجام شده توسط کارشناسان گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت استان همدان طی ۲۰ روز گذشته اشاره و به انجام ۲۰ هزار بازرسی از ابتدای اجرای طرح اشاره کرد.

وی افزود: صدور ۶۵۷ مورد اخطار و معرفی به مراجع قضایی، ۵۲ مورد تعطیلی مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و جمع‌آوری ۱۸ تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و امحای آن از جمله اقدامات بوده که با ۱۹ هزار نفرساعت کار انجام شده است.

نوروزی با بیان اینکه اماکن پذیرایی بین راهی در مدت ۲۰ روز از اجرای طرح، دو بار بازرسی شده‌اند، ادامه داد: تا پایان اجرای طرح، این اماکن دو بار دیگر بازرسی خواهند شد.

نوروزی به ۱۱ هزار مورد کلرسنجی سامانه‌های آبرسانی و ۳۵۰ مورد نمونه‌برداری از مواد غذایی و ارسال به آزمایشگاه در این مدت اشاره کرد و از تهیه و پخش ۸ برنامه آموزش عمومی و اطلاع‌رسانی به مردم از طریق صدا و سیما و رسانه‌ها خبر داد.

مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت استان همچنین به تشکیل اکیپ‌های بازرسی مشترک با اتاق اصناف، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و اداره کل دامپزشکی استان به منظور انجام بازرسی‌های مشترک اشاره کرد.

کد خبر 3934398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha