۲۹ اسفند ۱۳۹۵، ۹:۳۳

رئیس اداره اوقاف ورامین و قرچک خبر داد

اجرای طرح آرامش بهاری در ۱۲ بقعه ورامین و قرچک

اجرای طرح آرامش بهاری در ۱۲ بقعه ورامین و قرچک

ورامین- رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های ورامین و قرچک گفت: اجرای طرح آرامش بهاری در ۱۲ بقعه ورامین و قرچک از ۲۸ اسفند آغاز شده است.

حجت الاسلام سید محمد سیدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طرح آرامش بهاری از ۲۸ اسفند ماه در ۱۲ بقعه شهرستان های ورامین و قرچک اجرا شده است و شامل ویژه برنامه های تحویل سال، برپایی خیمه های معرفت و خدمات رسانی به زائرین و مسافرین نوروزی است.

وی با بیان اینکه بخش اعظمی از مسافرین نوروزی برای بازدید از بقاع متبرکه اقدام می کنند افزود: ورامین نیز از این قانون مستثنی نیست و با دارا بودن اماکن تاریخی و مذهبی فراوان هر ساله گردشگران زیادی به سوی خود جذب می کند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های ورامین و قرچک گفت: در امامزادگان واجب التعظیم و بقاع متبرکه ورامین و قرچک طرح های متعدد و ویژه ای برای استقبال و میزبانی از میهمانان نوروزی تدارک دیده شده است.

وی گفت: طرح آرامش بهاری با هدف ارتقای سطح فرهنگی و جذابیت برای مسافران نوروزی و نیز در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب های فرهنگی در ۱۲ بقعه در این دو شهرستان اجرا شده است.

سیدی ادامه داد: طرح آرامش بهاری یک بسته کامل گردشگری در حوزه های گردشگری فرهنگی، رفاهی و اعتقادی شامل برگزاری ادعیه و نماز جماعت، استقرار وسایل مورد نیاز تهیه غذا برای مسافران نوروزی، حضور کارشناسان مذهبی در امامزادگان، احیا سنت های اصیل اسلامی در عید نوروز، برپایی ایستگاه های صلواتی پذیرایی شربت و شیرینی، برپایی خیمه معرفت و مشاوره های قرآنی و مذهبی است.

وی گفت: این طرح تا ۱۳ فروردین ماه در بقاع شهرستان های ورامین و قرچک برپا خواهد بود.

کد خبر 3935647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha