۲۹ اسفند ۱۳۹۵، ۱۵:۳۷

معاون استاندار مرکزی:

فاز اول زائرسرای نوبران ساوه اربعین سال آینده بهره‌برداری می‌شود

فاز اول زائرسرای نوبران ساوه اربعین سال آینده بهره‌برداری می‌شود

ساوه- معاون استاندار مرکزی و فرماندار ساوه گفت: مرحله اول احداث زائرسرای نوبران ساوه که کلنگ آن در آستانه فرارسیدن سال جدید بر زمین خورد، تا اربعین سال ۹۶ به اتمام می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد بهاروند پیش از ظهر یکشنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث زائرسرای زوار کربلا و حسینیه اعظم در بخش نوبران شهرستان ساوه که با حضور تعدادی از مسئولان استان مرکزی و همچنین آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و عضو مجلس خبرگان رهبری برگزار شد، اظهار داشت: با پیگیری های انجام شده، زمین مورد نیاز به وسعت پنج هکتار برای احداث زائرسرای زوار کربلا در نوبران تامین شد.

وی افزود: این پروژه در دو مرحله احداث می شود که در فاز اول، محل اسکان و مسجد آن آماده سازی خواهد شد و مقرر است تا اربعین سال ۹۶ به مرحله اول به اتمام برسد.

معاون استاندار مرکزی و فرماندار ساوه بیان کرد: وجود یک زائرسرا در این مسیر لازم و ضروری بود چرا که هم در مسیر عبور زوار کربلا است و هم محلی برای اسکان و استراحت زائران در نزدیکی آن وجود ندارد.

بهاروند خاطرنشان ساخت: مرحله اول احداث این زائرسرا که شامل ساخت مسجد و محل اسکان است با کمک های مردمی و همچنین خیران احداث خواهد شد و در مرحله دوم نیز بخش تجاری و رفاهی این طرح، احداث و راه اندازی می شود.

کد خبر 3935916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha