۱۶ فروردین ۱۳۹۶، ۲۱:۰۶

استاندار بوشهر خبر داد؛

رئیس سازمان میراث فرهنگی به استان بوشهر سفر می‌کند

رئیس سازمان میراث فرهنگی به استان بوشهر سفر می‌کند

بوشهر - استاندار بوشهر گفت: معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی روزهای پنجشنبه و جمعه مهمان استان بوشهر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از سال گذشته شاهد حضور گسترده وزرا و معاونین رئیس جمهور در استان بوشهر بودیم که دستاوردهای خوبی را در پی داشته است و این روند امسال نیز ادامه دارد.

وی اضافه کرد: در همین راستا معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی روزهای پنجشنبه و جمعه مهمان استان بوشهر خواهد بود.

استاندار بوشهر با اشاره به برنامه‌های معاون رئیس جمهور در استان بوشهر، بیان کرد: مشارکت در توسعه و تکمیل دهکده‌های ۹ گانه گردشگری استان با رویکرد اشتغال زایی، بررسی و تصمیم گیری خواهد شد.

سالاری از بررسی موضوع بازسازی کاروانسرای مشیرالملک برازجان در این سفر خبر داد و افزود: تصمیم‌گیری در مورد قلعه‌های زایرخضرخان اهرم، محمدخان دشتی، بردستان، شبانکاره و برخی بناهای تاریخی بوشهر، سیراف و دیگر شهرستان‌های استان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این سفر از برخی بناهای تاریخی در استان بازدید خواهد کرد و تبادل‌نظر و راهکارهای مشارکت در تکمیل آنها مورد بررسی و توافق قرار می‌گیرد.

استاندار بوشهر تصریح کرد: گسترش صنایع دستی شهرستان‌های دهگانه استان با رویکرد تامین بازار مصرف نیز از محورهای مورد رسیدگی در سفر معاون رئیس جمهور به استان بوشهر خواهد بود.

کد خبر 3945690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha