۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۸:۴۷

فرماندار عسلویه:

عظمت کار دولت یازدهم در عسلویه نمایان است

عظمت کار دولت یازدهم در عسلویه نمایان است

بوشهر - فرماندار شهرستان عسلویه گفت: هر کس می‌گوید کاری در دولت یازدهم نشده، به عسلویه بیاید و عظمت کار را ببیند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نادری بعد از ظهر جمعه در گردهمایی سراسری روسای واحدهای دانشگاه علمی کابردی ضمن معرفی اجمالی عسلویه، به مناطق گردشگری اشاره کرد و اظهار داشت: شهرستان عسلویه با دارا بودن اولین و بزرگ‌ترین پارک ملی دریایی یکی از مناطق مستعد برای گردشگری و تحقیقات علمی و پژوهشی است.

وی بیان داشت: دانشگاه پیام‌نور و علمی کابردی عسلویه نقش بسزایی در ارتقای علمی منطقه و شهرستان داشته است که شایسته تقدیرند.

فرماندار عسلویه به سفر اخیر رئیس جمهور به عسلویه اشاره کرد و ادامه داد: در این اتفاق تاریخی که در تاریخ صنعت بی سابقه است بیش از ۲۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری شده است و با تدبیر دولت هم اکنون با رقیب قطری که سال‌ها از حوزه پارس جنوبی برداشت می کند برابر هستیم.

نادری افزود: حجم سرمایه گذاری و تولید در این منطقه نشان از کار جهادی دولت در قالب اقتصاد مقاومتی است و هرکس می‌گوید در این ۴ سال کاری نشده، به عسلویه بیاید و عظمت کار  را ببیند.

نادری بر لزوم تلاش بیشتر برای کیفیت بخشی به آموزش در عسلویه تاکید کرد و ادامه داد: سرمایه‌گذاری در آموزش منطقه و توانمندسازی جوانان شهرستان از عوامل امنیت پایدار پارس جنوبی و شرکت‌های مستقر است و دانشگاه علمی کاربردی در این میان می‌تواند نقس موثری ایفا کند.

کد خبر 3958847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha